amalie79 skrev 2015-12-06 18:18:59 följande:
Nej men det spelar ingen roll. Är inte rädd att det ska sätta igång eller så, och jag har varit nära Varberg hela dagen så sett:) men vill vara där han är så då är det liksom alltid för långt borta!
Det blev en rolig dag men när jag kom hem så fick jag ett spel. Sambon hade trott jag skulle köpa lussebullar till fika men jag hade ingen tanke på det. Så jag fick ett bryt och började storgråta och kände mig som världens sämsta sambo. Och mitt i allt ihop så kom sakerna som vår bekant hävde ur dig idag: att det är otroligt att så många förlossningar går bra med tanke på allt som kan hända och hade jag hört talas om att bebisar kan fastna så att man får bryta deras nyckelben för att få ut dem? Så jag snyftar och hackar ur mig att jag vill inte att de ska bryta sönder våran bebis så att vi får ut en trasig bebis. Sambon undrade vad i helvete det kom ifrån.
Det enda bra med det var att jag insåg att det var första gången jag kände mig som en lejonmamma: det är fan ingen som ska knäcka sönder något på min bebis!
Nu ska vi äta pepparkakor istället för lussebullar...
Jävla okänsliga typ som häver ut sig sånt, kanske ska bända sönder nåt på hen? (mohahah!) Det behövs inte mkt för mig heller för att jag ska få värsta spelet, om det är till någon tröst. Just nu har jag värsta nojan för att yngsta bonus ligger i hög feber och äldsta håller på att bli sjuk han med... Och har jag vaccinerat mig mot influensan? nej....
Du kommer bli en underbar lejonmamma, det är jag rätt säker på, du har bara förmåga att förbereda dig för de värsta scenarier i förväg.