BF Januari 2016 :)
Jag och sonen har pysslat lite ikväll, jag orkade, wohoo! Så nu är det bäst att det blir en Sally!
Glad att jag fick till att göra en eftersom sonen fick en som förstaplagg.
Jag och sonen har pysslat lite ikväll, jag orkade, wohoo! Så nu är det bäst att det blir en Sally!
Glad att jag fick till att göra en eftersom sonen fick en som förstaplagg.
Sådärja, nu har jag kokat pumpamarmelad på två kg pumpa... blev en knapp halvliter marmelad, haha! Jag som var helt slut?! Sömnlösheten inatt när jag blev väckt av snarkande make och bråkig katt måste ha triggat nåt övertrött aktivitetstillstånd i efterhand, haha. Men jag behövde ta hand om den stackars pumpan från höstens skörd. Gott blev det! Men nu ska jag lägga mig. För ytterligare en sömnlös natt skulle jag tro.
Fy vad jag är trött nu, har vart på äldsta bonusens luciatåg. Jättemysigt att få vara med och se luciatåget och träffa alla föräldrarna som är så gulliga och peppande. Hemskt att träffa bonusarnas mamma. Är verkligen extra känslig för henne efter att jag blev gravid, känner att björnmamman verkligen vaknat till liv och jag vet inte hur jag kommer reagera på om hon kommer i närheten av bebis när hon väl är ute. Spontant känns det som jag kommer slita henne i stycken om hon kommer i närheten av lillan.
Igår var jag hos BM, allt såg bra ut, har ett SFmått på 32 och är i v 32 +6. Hon ligger fortfarande med huvudet neråt men högt upp. När jag pratade om smärta i ljumskarna och ryggen så sa hon att det typ inte är något att göra åt... Inget snack om varken sjukgymnast, TENS eller bälte. Kanske för att det inte är så många veckor kvar? Eller för att jag fortfarande kan gå? Eller är det något man får söka själv för?