BF Januari 2016 :)
Fy tusan. Har åkt på en monsterförkylning med jätteont i halsen och bihålorna, och snor som bara rinner... Hoppas jag inte får feber bara. Jag MÅSTE jobba de här dagarna fram till läkarbesöket!!
Fy tusan. Har åkt på en monsterförkylning med jätteont i halsen och bihålorna, och snor som bara rinner... Hoppas jag inte får feber bara. Jag MÅSTE jobba de här dagarna fram till läkarbesöket!!
Vid min förra graviditet blev katt galet mammig! Rasen är iofs väldigt mammig. Han låg på min mage å skulle inte lämna mig. Han är precis likadan denna gången. Jag ljuger inte om jag säger att han befinner sig Max två meter ifrån mig hela tiden. Sover på mig i säng å soffa. Sitter vid min stol i köket.... Djur har något sjätte sinne! Förra gången låg min pojke m ryggen på höger sida i magen så katten fick massa sparkar när hab låg på mig i soffan. Denna gången ligger lillan på vänster så han slipper iaf hennes fotsparkar. Såg för roligt ut när han hoppade en halv meter första gången sonen fick i. En klockren spark :))
Apropå katter så har jag två. Min sambo är egentligen kattallergiker men han valde mig, han känner egentligen inte av dem annat än under pollensäsong.
Jag gjorde klart för honom att det var han som fick gå om det var så stt det inte funkade- jag hade haft min katt i tio år då, medan sambon var ny:)

Fick ett riktigt psykbryt i morse.
Skjutsade iväg barnen till kyrkan så de kunde förbereda sig till dagens julspel. Åkte hem dör att göra mig klar och väcka maken innan det var dags att åka tillbaka till kyrkan för att kolla på barnen. Maken gick inte att få upp. Fick bara till svar att "jag är för trött"
Det slutade med att jag smällde i garderobsdörrarna och ytterdörren. Satt arg dom ett bi med tårarna sprutande hela vägen in till stan. Avskyr att leta efter parkering inne i stan och att då försöka hitta en i Vasastan där det knappt finns platser en vanlig dag var helt omöjligt. Fick åka runt i nästan 30 min. Till slut tog ilskan över. Parkerade kanske lite för nära ett övergångsställe och hittade inte info om det var gratis eller inte. Det sket jag i. Jag tänkte inte missa barnens julspel bara för att maken inte orkade kliva upp.
Jobbet han skulle göra blev inställt så han fick en extra natt hemma och hade livat tjejerna att komma.
Ilskan har tyvärr inte riktigt runnit av mig ännu. Men snart kanske. Om han någonsin kliver upp ur sängen och gör något!!!
Usch, nu blir jag lite nojjig! Det verkar som min man kommer bli ivägskickad på jobb nästan 3 timmar bort efter jul vilket innebär att han inte kommer vara hemma i veckorna, vilket ytterligare innebär att sätter förlossningen igång när han är borta så finns risken att han inte hinner hem, woho!! Jätteroligt!!!