BF Januari 2016 :)
Och ja, det är dåligt att det ska vara regionala skillnader, vård ska ges på lika villkor till alla.
En liten fråga - ingen som misstänker / vet att man bär på tvillingar? Både jag och mannen har en sådan stark känsla :D hoppas allt ser bra ut imorgon på UL.
Ul idag, en krabat med mycket fart i
svårmätt, men läkaren trodde 11+3 ca.
Går in i vecka 13 idag! Tycker att tiden går helt otroligt fort. Imorgon är det dags för ultraljud (kub) och jag har äntligen fått höra bebisens hjärtljud med en doppler också. Tänk att det här verkligen händer! Någon mer som har svårt att ta in att de är gravida och inte ens kan föreställa sig hur livet kommer att bli, att man snart ska bli mamma? Det känns helt overkligt för mig! 
Fått tid för fostervattenprov, 22/7. Vill ha det överstökat så jag kan slappna av och bara vara glad och njuta. Nu har jag i bakhuvudet att det kan ju vara ngt fel och bli ett avbrytande efter halva graviditeten, och det dämpar glädjen en hel del.
Var i väg på kub i dag och bebisen spattlade för fullt och var så skönt att se att bebisen hade de bra i magen. Fick en låg risk och nytt bf som vart den 4 jan, så jag går in i v.14 i morgon :)
Tänker också att det ev är lite psykiskt? Jag får så ibland främst vid stress