• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • bjarnes12
    aurorasmamma skrev 2015-05-08 23:18:02 följande:

Välkommen hit och grattis igen!!

Tack så mycket!
  • WiMe06

Oh vad många nya som plussat! Vad roligt

Grattis och välkomna till er allihopa!

• Femma88

Hej!

Testade negativt förra helgen på bim (+-2) men positivt imorse! :D Det var första försöket så jag har inte haft något att jämföra med, denna veckan har jag väldigt orolig över att det var något fel på min kropp eftersom jag haft en del symptom (stickningar, mensvärk, trötthet, utebliven mens) men testat negativt, så nu är det dubbel glädje :D BF ungefär 8/1. Grattis till alla er andra som också testat positivt, hoppas de här första veckorna fram till v.12 går bra för oss alla :)

• 20110303
    WiMe06 skrev 2015-05-08 09:46:54 följande:
    Jag ska ha möte med min chef idag angående en del uppgifter jag har i jobbet, så hon kommer att få veta redan nu. Men för arbetskamraterna kommer jag inte berätta ännu, kanske runt v 8 eftersom jag har ett ganska tungt jobb med risk för slag och liknande.

Du är inte ensam om att tänka hur det kommer bli för andra. Man får bara tänka att allt sånt löser sig och det är absolut inget du ska känna att får dåligt samvete när du väl berättar smile1.gif
    Tack för dina uppmuntrande ord. Vet ju att det är sant men ibland är det skönt att få höra det av någon annan:)

Ska på vul 18/5 så ev berättar jag för arbetslaget då beroende på hur jag mår. Kommer berätta innan semestern i vilket fall.

Gick det bra när du berättade? Vad jobbar du med, med tanke på att du skrev risk för slag?
  • Grus grus
    FruGru skrev 2015-05-09 17:05:40 följande:

Hänger på här oxå. Har antagligen BF 17 januari :)

Välkommen!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • MHK

Hej. Plussade för några dagar sedan. Har 2 pojkar, 4 och 6 år. Är 33 från Skåne. Upplever att denna graviditeten e annorlunda än mina tidigare. Mår bra, nästan inget illamående alls och inga kräkningar. Känns härligt

• Grus grus
    MHK skrev 2015-05-09 17:28:17 följande:

Hej. Plussade för några dagar sedan. Har 2 pojkar, 4 och 6 år. Är 33 från Skåne. Upplever att denna graviditeten e annorlunda än mina tidigare. Mår bra, nästan inget illamående alls och inga kräkningar. Känns härligt

Härligt att du mår bra! Och välkommen!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • FruGru
    MHK skrev 2015-05-09 17:28:17 följande:

Kul med många skåningar :) Grattis igen och var i Skåne finns du?
Svar på tråden BF Januari 2016 :)