BF Januari 2016 :)
Någon som har bra tips på sköna amnings bh-ar utan byglar?? Byglarna ger mig knutor å jag e ICKE sugen på mjölkstockning!!! Ska kolla nätet lite. Går inte till någon butik m nyfödd....
Någon som har bra tips på sköna amnings bh-ar utan byglar?? Byglarna ger mig knutor å jag e ICKE sugen på mjölkstockning!!! Ska kolla nätet lite. Går inte till någon butik m nyfödd....
Stort grattis till alla som fått bebisar de senaste 24 h!! <3
Om hon bara skulle kunna komma ut så ska här festas till!!! party!
titta ca 35 min in i programmet!
www.svtplay.se/video/6024963/min-sanning-agnes-wold/min-sanning-agnes-wold-sasong-8-avsnitt-3
Vi fick en pojke. Vattnet gick utan förvarning med ett splash o 11 h senare kom han ut efter ett klipp.. superlycklig i bebisbubblan men fitusan vad ont bröstvårtorna gör! Hoppas på att smart få lämna bb o ta hem vår nya favorit <3
Alltså ursäkta too much info, men jag börjar få panik!
Hade en del problem med hemorrojder under graviditeten, tror iaf det var det, fick "diagnosen" av distriktssköterska per telefon och behandlade relativt framgångsrikt... Men nu sen några dagar är det helt kaos! Känns som en spricka vid sidan av ändtarmsöppningen och ibland som att det är nåt som buktar ut, sen igår kväll har jag haft jätteont och det känns som saker är på väg ut när jag är uppe och går.
Det är fruktansvärt obehagligt... Väntar på att vc ska ringa upp nu så får vi se vad de säger, men jag har verkligen panik över att få en läkarundersökning där!! Försöker tänka på min vän som fick en fullständig sfinkterruptur och allt vad hon fått genomlida och tänka att det här är en piss i Mississippi i jämförelse, men det är tusan inte lätt! Men nu måste jag ha hjälp, det går inte att dra på längre.
Ja happ, ville inte säga vad var det jag sa, men sjävklart fick jag gå upp med bonusarna i morse. Store var klar och skulle gå, de skulle göra sällskap med farfar o möta honom. Fem minuter innan står yngste fortfrsnde i kalsongerna o breder smörgås o äldste påpekar att nu ska vi gå om 5 minuter. Jag säger att farfar ska inte behöva vänta i kylan, du får ta mackan på vägen.
Nä men ok, då går jag inte, säger han o går helt lugnt och lägger sig igen. Äldste får gå själv och sambon får åka hem och hämta lille och skjutsa honom.
Vi äter och somnar om igen, sen vaknar Arvid vid nio igen. Jag står och byter på honom och känner hur det börjar bubbla i magen. Ingenstans att göra av ungen så jag hinner inte, jag gör i byxorna med honom i famnen.
Plus att jag är lite febrig igen, undrar om det är förkylningen eller såren? Måste nog ringa igen.
Började inte bra det här.