Eleonor01 skrev 2015-11-16 14:26:09 följande:
Ryggsäck är mycket lättare att bära oavsett om du bär ett babyskydd eller de ligger i vagnen. Dessutom har man alltid händerna lediga. Jag la min väska under vagnen om jag inte ville bära den. Gillar inte att ha den hängande på handtaget. Bara i vägen tyckte jag så den jag köpte bytes ut väldigt fort. Sen när barnet går själv är det smidigt att ha ryggsäck istället för en skötväska. Dumt att behövs köpa två olika. Det är så jag resonerar iaf. Tycker det finns många onödiga prylar på marknaden
JAg håller med om att det finns ett hav av saker man bara MÅSTE ha annars typ dör bebis, hahah. Det är därför det är så värdefullt att kunna bolla tankar med folk som har barn sedan innan. Jag gillar inte att ha ryggsäck på mig, hur praktiskt det än må vara... låter dock som jag ska leta rätt på en snygg typ shoppingväska som får extra knäcka som skötväska ist.
Håller precis på att tvätta upp och sorterar alla bebiskläder som vi fått ärva. Finns typ inget i stl 50-56, antar att man bör ha lite kläder i vart fall stl 56? och nåt plagg i stl 50? Man vet ju inte vilket format bebis kommer ut i, men det skulle vara skönt att ha nåt som passar med sig till bb?