BF Januari 2016 :)
Sitter å dricker mitt morgon kaffe å det smakar fan. Min första tanke va tänk om jag är gravid :))))) sååååå trööööög!!!! Skrattar nästan så jag gråter. Vi försökte m syskon så länge att det sitter kvar fortfarande ha ha ha ha
Ja så gravid känner jag mig att Jah glömmer av det helt nästan hela dagarna :))))) förutom när hon bökar givetvis.
Staketet mellan oss å grannen har missat vår bil m centimeter så vi klarade oss bra för det är det enda i hår trädgård efter stormen trots att vi bor utanför Helsingborg :)
Har sovit som en gris. Vaknade av att mannen satt en ficklampa på mitt nattduksbord. Vi hade tydligen strömavbrott. Jaha!!!! JAG SOVER!!! :))) ha ha ha ha
Hur har det gått för er andra???
Stormen, jodå tack, den har vi hört, eller jag har hört, resten av familjen har trynat som små grisar, haha. Somnade väl lagom runt 2-2.30 för den där nedrans blåsten. Inga större skador mer än några takpannor som flyttat på sig, men tillräckligt jobbigt det, det får bli makens jobb att kliva upp på taket, gravid kvinna på taket tror jag vi ska undvika.