BF Januari 2016 :)
Eleonor - vad skönt att du kan koppla av ngt ändå trots att liten växer lite dåligt. Tror dem att det beror på dina anledningar du hade till att bebis växer lite sämre?
Eleonor - vad skönt att du kan koppla av ngt ändå trots att liten växer lite dåligt. Tror dem att det beror på dina anledningar du hade till att bebis växer lite sämre?
Börjar ni andra också känna att bebisens storlek påverkar andningen? Idag har jag mest suttit ned framför datorn så jag har ibte ansträngt mig, men ändå känt mig lite illamående och haft svårt att andas samt att det är en dov smärta i magen runt navelområdet. Jag är i v 34.
Jag har precis sökt om föräldraledighet hos fk (ja det kanske var i senaste laget?) Är det någon som vet hur man gör om man går över tiden? Nu är jag ju med största sannolikhet sjukskriven fram tills det är dags att föda och då antar jag att jag måste ta ut dagar om bebis bestämmer sig att stanna inne i magen 14 dagar till? Tar man ut föräldradagar även om man jobbar och går över tiden?
Varit på tul nu och det är en liten bebis vi väntar. Ska tillbaka om två veckor och mäta igen. Bebis låg väldigt långt ner så hon hade svårt att se och mäta huvudet. Normalt fostervatten. Procentmässigt låg bebis på -24. Så vi får se hur det ser ut om två veckor. Blodtrycket låg bra.
Ska till bm nu vid 10.30 också, så får vi se om SF-måttet vuxit ngt.