• Anonym (Man)

Är skägg snyggt?

På män.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är skägg snyggt?
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 16:56:49 följande:
    Varför citera mitt inlägg för att tala om vad du tycker!?
    Skriv ett eget fristående inlägg.
    Det har jag redan gjort tidigare. Men nu är det här som bekant(?) ett diskussionsforum, därav diskussionen och bemötandet av argument.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (-)
    fluu skrev 2015-04-29 17:01:15 följande:

Det har jag redan gjort tidigare. Men nu är det här som bekant(?) ett diskussionsforum, därav diskussionen och bemötandet av argument.

Ja, varför höll du dig inte till det då? Jag skrev vad JAG tycker. Du har redan skrivit vad DU tycker. Varför upprepa dig genom att citera mitt inlägg?
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:06:39 följande:
    Ja, varför höll du dig inte till det då? Jag skrev vad JAG tycker. Du har redan skrivit vad DU tycker. Varför upprepa dig genom att citera mitt inlägg?
    På defensiven som vanligt? Jaja. Precis, vi båda skriver vad vi tycker/argumenterar för vår sak på diskussionsforumet.
  • LaLola
    fluu skrev 2015-04-29 17:12:51 följande:
    På defensiven som vanligt? Jaja. Precis, vi båda skriver vad vi tycker/argumenterar för vår sak på diskussionsforumet.
    Exakt.
  • Anonym (-)
    fluu skrev 2015-04-29 17:12:51 följande:

Som vanligt? Tror du att alla anonym (-) är samma?
  • j a d e d

Tillåt mig reda ut.

"Fluu" svarade "anonym" med sin åsikt om helkroppsrakade karlar, med anledning av anonyms åsikt om detsamma.

Mkej.

• Anonym (-)
    j a d e d skrev 2015-04-29 17:28:51 följande:

Tillåt mig reda ut.

"Fluu" svarade "anonym" med sin åsikt om helkroppsrakade karlar, med anledning av anonyms åsikt om detsamma.

Mkej.

Vilket är ungefär lika dumt som att att svara på frågan: "vad tycker du bäst om, äpple eller päron?".

Jag svarar äpple, Fluu svarar "jaha, men va bra att alla inte är som du, för jag gillar minsann päron bäst!!!"

Haha! Märks att hon är 20 bast!
  • j a d e d
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:34:11 följande:

Vilket är ungefär lika dumt som att att svara på frågan: "vad tycker du bäst om, äpple eller päron?".

Jag svarar äpple, Fluu svarar "jaha, men va bra att alla inte är som du, för jag gillar minsann päron bäst!!!"

Haha! Märks att hon är 20 bast!

Jag tycker det verkar som att det är du av er två som lider av 20års-syndromet. Tämligen uppenbart. Du behöver självklart inte försvara din åsikt men det hade ju kunnat vara så att en person med åsikt 1 kunde få utbyte av att läsa vad person med åsikt 2 tycker om samma sak. Typ konceptet med diskussionsforum tror jag. Nu råkade du bli jättekränkt av person två med åsikt och det var ju lite tråkigt men vi kanske kan gå vidare från detta.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:24:02 följande:
    Som vanligt? Tror du att alla anonym (-) är samma? smile2.gif
    Kul att du har koll på det.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:34:11 följande:
    Haha! Märks att hon är 20 bast! smile2.gif
    Du är som sagt väldigt defensiv, sorgligt. Jag har aldrig påstått att min åsikt är bättre än din eftersom det är just en åsikt, båda är lika okej, lika "bra" och gäller lika mycket för den som har åsikten. Jag skrev "vilken tur att vi är olika" eftersom det är just det, tur att vi alla har olika smak. Och självklart gäller min åsikt mer för mig, men det gör den inte bättre än någon annan åsikt.  Och om vi nu ska dra upp mogenhet... så vad moget att dra upp åldern.

Svar på tråden Är skägg snyggt?