Är skägg snyggt?
På män.
På män.
Jag tycker det verkar som att det är du av er två som lider av 20års-syndromet. Tämligen uppenbart. Du behöver självklart inte försvara din åsikt men det hade ju kunnat vara så att en person med åsikt 1 kunde få utbyte av att läsa vad person med åsikt 2 tycker om samma sak. Typ konceptet med diskussionsforum tror jag. Nu råkade du bli jättekränkt av person två med åsikt och det var ju lite tråkigt men vi kanske kan gå vidare från detta.
Enl min åsikt är skägg jättefult, det finns INGEN som passar i skägg.
Jag röstade nej.
Övrig kroppsbehåring har jag ingenting emot men i ansiktet är det helrakat eller lite lättare stubb som gäller för min del.
Inga skägg eller mustascher som döljer ansiktets former och konturer.
Har sett rätt många män på sistone med de lite yvigare varianterna, typ buskaskägg och jag undrar alltid varför de känner sig tvungna att gömma sig bakom allt detta hår.
Tror att många av dem helt enkelt har för mjuka och feminina anletsdrag och då tror de att ett skägg ska kompensera för detta och göra dem mer maskulina eller nåt. Men nej tack, den gubben går jag inte på.
Jag röstade nej.
Övrig kroppsbehåring har jag ingenting emot men i ansiktet är det helrakat eller lite lättare stubb som gäller för min del.
Inga skägg eller mustascher som döljer ansiktets former och konturer.
Har sett rätt många män på sistone med de lite yvigare varianterna, typ buskaskägg och jag undrar alltid varför de känner sig tvungna att gömma sig bakom allt detta hår.
Tror att många av dem helt enkelt har för mjuka och feminina anletsdrag och då tror de att ett skägg ska kompensera för detta och göra dem mer maskulina eller nåt. Men nej tack, den gubben går jag inte på.
Viktig info. 

Ja, det är ju det jag menar.
Dessa män tycker antagligen att de ser lite för omanliga ut varpå de då "fixar" problemet genom att odla Mattisskägg för att dölja den där klena, degiga hakan eller det svagt definierade käkpartiet.
Ett kraftfullt och yvigt skägg kan ge sken av att hakan och käklinjen är mer maskulint framträdande än vad de verkligen är.
Jo, ingen idé att börja dejta någon som alltid bär skägg, då vet man ju inte vad det är för sorts drag som döljer sig där under.
En annan sak iofs om man dejtar eller är tillsammans med en attraktiv rakad karl som plötsligt bestämmer sig för att odla fram en buske. Då vet man åtminstone att det döljer sig en riktig snygging bakom allt burr.