• Anonym (Man)

Är skägg snyggt?

På män.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är skägg snyggt?
  • Kolibri12
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 18:57:12 följande:

Jag gillar renrakade män. Om min man inte rakar kroppen lika väl som jag, så blir det inget ligga.

Vi är väl inga urtidsmänniskor!?

Rakar kroppen lika väl som du? Menar du ben också?
  • badong
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 18:57:12 följande:

Jag gillar renrakade män. Om min man inte rakar kroppen lika väl som jag, så blir det inget ligga.

Vi är väl inga urtidsmänniskor!?

Jag är en hårig urtidsmänniska!
  • Anonym (-)
    Kolibri12 skrev 2015-04-28 19:54:39 följande:

Rakar kroppen lika väl som du? Menar du ben också?

Jag menar rubbet! Skägg, armhålor, bringa, kön, röv, ben. Så jävla äckligt med hår.
  • Anonym (-)
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 22:18:17 följande:

Jag menar rubbet! Skägg, armhålor, bringa, kön, röv, ben. Så jävla äckligt med hår.

Rättelse: PÄLS!
  • Kolibri12
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 22:18:17 följande:
    Personligen tycker jag att det är sexigt manligt med hår på kroppen. Jag skulle nog bli lite avtänd av en man som håller på och rakar ben och bröst etc, lite löjligt på något sätt. Tror det där är en generationsfråga huvudsakligen, jag är över 40 och känner ingen som vill att mannen rakar hela kroppen.
  • LaLola
    Kolibri12 skrev 2015-04-28 22:37:20 följande:
    Personligen tycker jag att det är sexigt manligt med hår på kroppen. Jag skulle nog bli lite avtänd av en man som håller på och rakar ben och bröst etc, lite löjligt på något sätt. Tror det där är en generationsfråga huvudsakligen, jag är över 40 och känner ingen som vill att mannen rakar hela kroppen.
     Håller med till 100%! Och jag är också över 40.
Svar på tråden Är skägg snyggt?