Är skägg snyggt?
På män.
På män.
Moroccan oil-doppat skägg kan också fungera som substitut.
Självklart. Flerfunktion i ett äkta skägg.
Antagligen. Ett riktigt snyggt skägg kan väl alltid hantera en skäggbiff?
Det är de fula skäggen som misslyckas där. Alltid lika jobbigt när det händer.
Känns som att skägg mest är till för att skymma större delar av ett fult ansikte.
Stubb eller slätrakat ska det vara. Helst det senare så en kan beskåda hela härligheten.
Finns inga fula skägg, finns bara bortskjutna hakor i Beirut och överläppar som får en hare att dansa Smooth criminal. Skägget för män är som botox är för kärringars strama anus, utfyllnad.
Sant. Finns inga fula skägg. Allt skägg är som en extra klick glidmedel i tillvaron. Lovely. Just lovely.
Tack för ohyggliga tankar på strama tant-anusar. Behöver ingen sup för att somna inatt.
Hm, det tåget har väl antagligen gått.
Jag ser "kamelbonden" framför mig och han funkar i sitt tomteskägg för han är så gammal så det är annat som är viktigt. Han har tydligen en ny kärlek och de är säkert lyckliga. En ung man i långt yvigt skägg är antagligen psykiskt sjuk.
Ja definitivt. Förlåt, jag ska inte vara äcklig mer ikväll.
Couldn't help it.
Jag gillar renrakade män. Om min man inte rakar kroppen lika väl som jag, så blir det inget ligga.
Vi är väl inga urtidsmänniskor!?
Känns som att skägg mest är till för att skymma större delar av ett fult ansikte.
Stubb eller slätrakat ska det vara. Helst det senare så en kan beskåda hela härligheten.

Nej det är inte snyggt.
Jag ser "kamelbonden" framför mig och han funkar i sitt tomteskägg för han är så gammal så det är annat som är viktigt. Han har tydligen en ny kärlek och de är säkert lyckliga. En ung man i långt yvigt skägg är antagligen psykiskt sjuk.
100:e inlägget.