• Anonym (Svensson)

Hårt analsex?

Finns det kvinnor som gillar alternativt fantiserar om att bli påsatt "pang på" analt? Alltså utan uppvärmning eller med glidmedel, utan ungefär som man kan bli påsatt pang på vaginalt.

Jag tänder lite på tanken att ta en kvinna hårt i baken utan att vara försiktig först. Gäller ju bara att hitta nån som gillar det först ^^

• Svar på tråden Hårt analsex?
  • Borkason
    Anonym (Cam) skrev 2015-05-03 16:23:23 följande:
    Ja det finns män med små penisar som inte känner så mycket vid vaginala samlag. De brukar föredra analsex.
    Är du inte snäll får du ingen fotmassage!
  • Anonym (Cam)
    Borkason skrev 2015-05-03 16:28:42 följande:

Är du inte snäll får du ingen fotmassage!

Woop woop!
  • Borkason
    Anonym (Cam) skrev 2015-05-03 16:42:47 följande:
    Woop woop!
    Cool
  • Anonym (utan)

Det funkar rätt bra utan både glidmedel och uppvärmning. Kanske inte direkt hela kuken in hårt men i alla fall efter en tre fyra gångers juck så är hela inne och då är det bara att köra på hårt. då med en normal stor kuk.

• Anonym (Sune fon Blåtand)

Efter några vänlighetsjuck i fittan och lite saliv tog hon den både djupt och ordentligt ute i hagen i torsdags. Officiellt lagade vi stängsel och hade fixat barnvakt. På kvällen eldade vi och umgicks med vänner. Men så går det till på landet!

Kram på er alla moraltanter!

• Armageddon

Jag har varit med om kvinnor som tar den analt utan uppvärmning, dock inte hårt inledningsvis.

Men min erfarenhet är att när man väl kommit in och är igång, så kan man knulla på lika hårt som vanligt.

Brukar vara tjejerna som vill ha det hårdare än vad jag vill.

• Anonym (Ja)

Visst går det. Kan räcka med att den är lite slipprig av att varit inne i fittan el munnen och sen går den in i analaen utan något extra glid. Fast lite försiktigt som alltid vid analsex

• Anonym (nej)
    Armageddon skrev 2015-05-03 19:14:10 följande:

Brukar vara tjejerna som vill ha det hårdare än vad jag vill.

Hah! Vi vill ju bara att du ska komma fortare så plågan ska vara över...men d erkänner vi inte.
  • j a d e d
    Anonym (nej) skrev 2015-05-03 19:56:46 följande:

Hah! Vi vill ju bara att du ska komma fortare så plågan ska vara över...men d erkänner vi inte.

Aww stackars dig.
  • Armageddon
    Anonym (nej) skrev 2015-05-03 19:56:46 följande:

Ja, eller hur...bara för att du inte har vett att säga nej till saker du inte gillar, betyder det inte att andra fungerar likadant.

Min fru älskar analsex, och många andra tjejer jag varit med likaså. Och de vill ha det hårt!

Det är liksom inte min orgasm som är målet, utan deras, och tjejerna brukar komma långt innan jag gör det. Fast de brukar uppskatta en sats i rumpan.
Svar på tråden Hårt analsex?