• Anonym (Svensson)

Hårt analsex?

Finns det kvinnor som gillar alternativt fantiserar om att bli påsatt "pang på" analt? Alltså utan uppvärmning eller med glidmedel, utan ungefär som man kan bli påsatt pang på vaginalt.

Jag tänder lite på tanken att ta en kvinna hårt i baken utan att vara försiktig först. Gäller ju bara att hitta nån som gillar det först ^^

• Svar på tråden Hårt analsex?
  • Anonym (nej)
    Armageddon skrev 2015-05-04 13:42:09 följande:

Ja, eller hur...bara för att du inte har vett att säga nej till saker du inte gillar, betyder det inte att andra fungerar likadant.

Min fru älskar analsex, och många andra tjejer jag varit med likaså. Och de vill ha det hårt!

Det är liksom inte min orgasm som är målet, utan deras, och tjejerna brukar komma långt innan jag gör det. Fast de brukar uppskatta en sats i rumpan.

Har jag nånsin sagt att jag inte skulle gilla analsex? Nej. Jag älskar analt, men det har hänt att killen kört "för hårt" vid något tillfälle. Och jag är knappast den enda tjejen som känner så!

Troligen är din kuk bara så mycket mindre så du har inte gett dem smärta, good for you! :)
  • j a d e d
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 15:05:18 följande:

Har jag nånsin sagt att jag inte skulle gilla analsex? Nej. Jag älskar analt, men det har hänt att killen kört "för hårt" vid något tillfälle. Och jag är knappast den enda tjejen som känner så!

Troligen är din kuk bara så mycket mindre så du har inte gett dem smärta, good for you! :)

Men varför talar du kollektivt för alla kvinnor?

Jag tycker du ska upphöra med analsex om du "bara vill att plågan ska vara över". Eller iaf sluta ligga med män som inte knullar dig som du vill.
  • Anonym (nej)
    j a d e d skrev 2015-05-04 15:10:32 följande:

Men varför talar du kollektivt för alla kvinnor?

Jag tycker du ska upphöra med analsex om du "bara vill att plågan ska vara över". Eller iaf sluta ligga med män som inte knullar dig som du vill.

Jag talar inte kollektivt för ALLA kvinnor, och du hör inte till de känsligare kvinnorna, klart så! Du får respektera att alla inte känner som du, och var nöjd med dig själv om du har allt bra.

Personligen var det länge sen jag upplevde smärtan, så tack jag har det fint på den punkten. Faktiskt så skulle jag önska att min kille ville ha mer analt men han är inte så förtjust i det. Min uppfattning är formad av vad mina väninnor sagt mig, det är fler som inte bara haft positiva anala upplevelser. Sen finns det såna som det inte gäller, tydligen dig, så vi är olika. Alla är inte som du, och du behöver inte hacka på dem.
  • j a d e d
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:16:38 följande:

Jag talar inte kollektivt för ALLA kvinnor,.

Det var precis det du gjorde.
  • Smecker
    Anonym (nej) skrev 2015-05-03 19:56:46 följande:

Hah! Vi vill ju bara att du ska komma fortare så plågan ska vara över...men d erkänner vi inte.

Vilka är dessa "vi"?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (nej)
    j a d e d skrev 2015-05-04 16:18:53 följande:

Det var precis det du gjorde.

Nej. Jag skrev bara "jag är knappast den enda tjejen som känner så", det betyder att det finns andra som känner lika. Inte att alla känner lika. Ifall du inte visste det så finns det olika kroppar, olika känslor och erfarenheter här på jorden. Vissa har en del saker gemensamt medan andra inte har det, blev det för komplicerat för dig?
  • j a d e d
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:37:56 följande:

Nej. Jag skrev bara "jag är knappast den enda tjejen som känner så", det betyder att det finns andra som känner lika. Inte att alla känner lika. Ifall du inte visste det så finns det olika kroppar, olika känslor och erfarenheter här på jorden. Vissa har en del saker gemensamt medan andra inte har det, blev det för komplicerat för dig?

Anonym (nej) skrev 2015-05-03 19:56:46 följande:

Hah! Vi vill ju bara att du ska komma fortare så plågan ska vara över...men d erkänner vi inte.

Kan jag förtydliga ytterligare för dig?
  • Anonym (nej)
    Smecker skrev 2015-05-04 16:28:43 följande:

Vilka är dessa "vi"?

Vissa tjejer. Men avsikten med den meningen var mest att retas lite med Armageddon, för att han lät så självgod. Men vissa här tog visst det lite väl allvarligt.
  • Anonym (nej)
    j a d e d skrev 2015-05-04 16:39:38 följande:

Kan jag förtydliga ytterligare för dig?

Läs vad jag svarade Smecker. Sluta häng upp dig på det...
  • Smecker
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:40:43 följande:

Vissa tjejer. Men avsikten med den meningen var mest att retas lite med Armageddon, för att han lät så självgod. Men vissa här tog visst det lite väl allvarligt.

Okej. Du menade alltså "vissa tjejer" även här, du glömde bara skriva det du menade?
    Anonym (nej) skrev 2015-05-03 12:04:51 följande:

Nej, hårt analsex går endast då analen är ordentligt insmord, helst slapp och uppmjukad. Behåll det andra i fantasin!

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Hårt analsex?