• Anonym (Svensson)

Hårt analsex?

Finns det kvinnor som gillar alternativt fantiserar om att bli påsatt "pang på" analt? Alltså utan uppvärmning eller med glidmedel, utan ungefär som man kan bli påsatt pang på vaginalt.

Jag tänder lite på tanken att ta en kvinna hårt i baken utan att vara försiktig först. Gäller ju bara att hitta nån som gillar det först ^^

• Svar på tråden Hårt analsex?
  • j a d e d
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:42:27 följande:

Läs vad jag svarade Smecker. Sluta häng upp dig på det...

Ja okej. Vanligen är det ju annars bättre att skriva vad man faktiskt menar utan att dra till överdrifter för att göra en korkad poäng. Jo jag förstår att du ville smäda Armageddon, och det gick väl kanske inte så himla bra.

Det är alltid problematiskt när människor uttrycker sig i såna ordalag, och det ligger ju ingen som helst prestige i detta.
  • Armageddon
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:40:43 följande:

Vissa tjejer. Men avsikten med den meningen var mest att retas lite med Armageddon, för att han lät så självgod. Men vissa här tog visst det lite väl allvarligt.

Jag svarade bara på TS frågeställning, och delade med middag min erfarenhet, förstår inte varför du skulle hålla på och dryga dig.

Väldigt märkligt att skriva att "vi bara säger så för att plågan ska bli kortare", om du nu gillar analsex
  • Anonym (Jag gör)

Jo jag älskar det. Min KK gör det ibland, men jag har fått tigga för att han verkligen ska ta i och inte värma upp något först.

Det gör ju jävligt ont givetvis. Jag är undergiven sexuellt, och det är så nära ett "riktigt övergrepp" jag lyckats komma i känslan. Så jag blir väldigt upphetsad av det och kommer väldigt lätt.

• Anonym (tuttifrutti)
    Anonym (nej) skrev 2015-05-04 16:37:56 följande:
    Nej. Jag skrev bara "jag är knappast den enda tjejen som känner så", det betyder att det finns andra som känner lika. Inte att alla känner lika. Ifall du inte visste det så finns det olika kroppar, olika känslor och erfarenheter här på jorden. Vissa har en del saker gemensamt medan andra inte har det, blev det för komplicerat för dig?
    Bra sagt. Jag är en av de tjejerna som känner så - det vill säga att jag tycker det skulle vara ytterst plågsamt med hårt analsex. Och jag gissar att vi är i majoritet som känner så - det är nog ett fåtal tjejer som skulle uppskatta att killen bara körde in den.
  • Anonym (nej)
    Armageddon skrev 2015-05-04 23:03:15 följande:

Väldigt märkligt att skriva att "vi bara säger så för att plågan ska bli kortare", om du nu gillar analsex

Ok, nu gäller inte detta bara analsex, utan händer även vid annan typ av sex: en kvinna kan " låtsas" att hon älskar vad mannen gör/ vilja att han gör mer/ hårdare/ snabbare bara för att hon vill att han ska komma så akten får ett slut. Detta gäller inte (längre) mig själv och inte säger jag heller att alla skulle göra så, jag säger bara att det händer. Och att många nån gång har gjort så (dock inte kanske alla), lite som att jag upplyser er män med detta. DET var grundtanken bakom min andra kommentar i denna tråd. Nu har jag väl retat upp någon men det är inte avsiktligt, bara ärligt.

Och gällande analsex så är det lite komplicerat 'för mig', så jag vill inte gå närmare in på det. (Sorry folks)
  • Anonym (nej)
    Anonym (tuttifrutti) skrev 2015-05-05 11:14:37 följande:

Bra sagt. Jag är en av de tjejerna som känner så - det vill säga att jag tycker det skulle vara ytterst plågsamt med hårt analsex. Och jag gissar att vi är i majoritet som känner så - det är nog ett fåtal tjejer som skulle uppskatta att killen bara körde in den.

Tack :) jaa det hade jag oxå gissat, jag gillar analt då det är mjukt och långsamt.
  • Fjäril Vingad

Hell no. Har hänt att nån kille försökt och då har han fått fan. Det gör förjävlaont! Demon

Uppvärmning, tack!

• Armageddon
    Anonym (nej) skrev 2015-05-05 12:04:40 följande:

Ok, nu gäller inte detta bara analsex, utan händer även vid annan typ av sex: en kvinna kan " låtsas" att hon älskar vad mannen gör/ vilja att han gör mer/ hårdare/ snabbare bara för att hon vill att han ska komma så akten får ett slut. Detta gäller inte (längre) mig själv och inte säger jag heller att alla skulle göra så, jag säger bara att det händer. Och att många nån gång har gjort så (dock inte kanske alla), lite som att jag upplyser er män med detta. DET var grundtanken bakom min andra kommentar i denna tråd. Nu har jag väl retat upp någon men det är inte avsiktligt, bara ärligt.

Och gällande analsex så är det lite komplicerat 'för mig', så jag vill inte gå närmare in på det. (Sorry folks)

Ok, då förstår har lite bättre, men det lät som om du varav åsikten att inga kvinnor överhuvudtaget gillar analsex, utan bara har det för killens skull.

Skulle bli förbannad på tjejen om hon låtsades att hon gillar saker som hon egentligen avskyr, sex ska vara njutningsfullt för alla inblandade.
  • Anonym (nej)
    Armageddon skrev 2015-05-05 12:13:53 följande:

Ok, då förstår har lite bättre, men det lät som om du varav åsikten att inga kvinnor överhuvudtaget gillar analsex, utan bara har det för killens skull.

Skulle bli förbannad på tjejen om hon låtsades att hon gillar saker som hon egentligen avskyr, sex ska vara njutningsfullt för alla inblandade.

Oj, jaså jaa missförstånd kan ske! Ja sex ska vara bådas njutning, och ärligt så trodde jag inte att "så många" skulle gilla analsex utan uppvärmning. Alltid lär man sig nåt nytt! :)
  • Anonym (Porrskadad)

Du låter som en porrskadade tönt som behöver komma ut IRL.

Själv får jag inget ut av analt, men min man gillar anal stimulans och jag brukar ge honom det med fingrar och eventuellt dildo. Skulle dock aldrig köra in en dildo modell större utan att han var upphetsad och uppvärmd. Skulle du själv vilja ha det TS?

Svar på tråden Hårt analsex?