Ja e ja du e du skrev 2015-05-05 14:45:19 följande:
Du försökte aldrig köra in en gurka i hans bak nångång? Så han fick känna hur det känns?
Jag har aldrig riktigt fattat detta med att analsex bara innebär att vi killar ska in i tjejens anal, och att alla killar verkar tro att det är lika naturligt och skönt för er som vaginalt., men då vi killar vill ha lite anal penetrering, ja då är det bögigt och äckligt.
Hur många av er tjejer här inne tycker det är ok om killen vill att ni pillar eller stoppar in nått i hans anal?
Och hur många av er killar skulle tycka det är ok och tycker det är skönt?
Och om ni tycker det är äckligt med nått i era egna analer men vill in i tjejens, förklara gärna varför, och hur ni tänker isf.
Personligen gillar jag analsex, har alltid tyckt om att pilla mig själv i rumpan och använda diverse föremål där då jag onanerar, men jag är inte bög för det, blir inte det minsta upphetsad av bögsex och skulle aldrig vilja ha sex med en annan man, men tycker det är skönt med nått i analen.
Men min fru gillar det inte lika mycket. Visst, hon tycker det är skönt då jag pillar med ett finger då hon är på mig, och vi har några leksaker modell mindre vi brukar använda, men hon vill inte att jag kommer in med min dolme, så då gör jag inte det, punkt slut. Det är inte mitt hål utan hennes så hon bestämmer.
Försökte ett par gånger men det gick inte för sig... Har som tur är annan sambo idag
Och han gillar det om man är försiktig
jag hade inget emot analt innan... det är idiotens ide om att köra utan glid, uppvärmning och vara försiktig som pajade det för mig...
Anonym (Jag gör) skrev 2015-05-05 14:14:11 följande:
Okej, jag tycker det är jättetråkigt att du råkade ut för det och ännu värre att du tydligen får leva med skador efter det dessutom.
Jag tror nog att det är lite skillnad eftersom jag verkligen ville det, och det var jag som fick övertyga honom. Man spänner sig nog på ett annat sätt om man egentligen inte vill och är rädd för smärtan. Jag tycker ju om det.
Visst var jag medveten om att det fanns en viss risk, fast jättestor tror jag inte den var eftersom vi eskalerade det successivt och inte bara körde stenhårt första gången. Det är inte första gången jag tar en risk för att få uppleva något jag verkligen brinner för. Det var helt klart värt risken, nått av det bästa sex jag har haft eller lär ha i mitt liv.
Men du har förstås rätt i att TS inte ska försöka pressa någon att ställa upp på sånt som inte själv vill det. TS frågade emellertid om det finns kvinnor som gillar det, och ja, det gör det...
Smärta är kroppens sätt att säga nej... Du borde lyssna på den.. Men om du tar risker för njutning så är du troligen för självdestruktiv för att fatta det...