Vi som dricker.... CK-tråden part III
Över 7500 klick i tråden, det är imponerande tycker jag.
Jag ska vara med i light-klubben under helgen och festa på en dricka imorgon när det är en födelsedag igen. Som tur var är det någon inom släkten som fyller år och min svärmor har skvallrat för alla att jag går på CK, så jag behöver inte förklara varför jag inte äter.
Hon är en liten pladdermajja, min svärmor. Om man vill hålla något hemligt ska man inte berätta det för henne, jag tror inte hon kan hjälpa att det slinker ut det ena och det andra.
Idag har varit en jobbig dag för mig. Jag har träningsvärk och är lite nere, då vill jag alltid stoppa något i munnen. Varför är det så. Jag har också ironiskt nog insett att jag har vant mig vid den nya kakaon. Det var ju dramaskrik en vecka sedan när dom hade bytt smak och jag tyckte inte alls om den nya. Men efter att ha druckit den en vecka så föredrar jag faktiskt den framför den gamla. Så jag är inte lika glad längre att jag fick ett paket av den gamla av min konsulent.
Idag är en jobbig dag. Det känns inte som om jag kommer kunna hålla ut mycket längre.
Fastän jag för första gången kunde ha på mig mina gamla jeans idag, så känner jag mig inte peppad och motiverad. Jag sitter snarare och räknar ner dagarna än känner mig motiverad och "Jag skulle kunna gå hur länge som helst".
Jag är inte mitt flamsiga jag idag.
Ska sluta skriva innan hela tråden blir deppig.
För ni är jätteduktiga.
e79
Hoppas din huvudvärk har blivit lite snällare under dagen och sprungit iväg.