Inlägg från: Fru Höstlöv |Visa alla inlägg
  • Fru Höstlöv

Vi som dricker.... CK-tråden part III

Mella72

Det gäller ju att få så många som det går beroende av kuren.

• Fru Höstlöv

Nu är jag hemma från middag med svärföräldrarna.
    Ja, dom åt middag och jag kollade på.

Jag hoppas alla har haft en riktigt bra cambridgedag och att ingen stavmixer har brakat ihop av överhettning.

Fick reda på att min sambos moster gått på cambridge, så hon berättade lite om det. Men jag vågade inte säga hur länge jag hade gått och hur mycket jag gått ner. Hon sa att hon hade gått några veckor, kanske tre trodde hon, och hade gått ner 6kg. Men hon slutade för att det var för jobbigt.
    Då kan man ju inte säga att man har gått två månader och att det är lätt som en plätt, förutom nån gång då man halkat dit och ätit. (då räknar jag in t.ex bröllopet)

Imorgon blir en stressig dag och ingen tid för snack från min sida i tråden.
    Men jag tittar till er imorgon kväll och hoppas att ni har skrivit mycket spännande då.

Pep pep peppningar, till alla i tråden.
  • Fru Höstlöv

Kollar in i tråden lite så jag får min FL-dos inför imorgon.

• Fru Höstlöv
    Mohahahahahaha.... Nu är man tillbaka!!!
  • Fru Höstlöv

Mella72

Jag är absolut beroende av FL. Det är mitt tidsfördriv när jag dricker mina shaker och tycker synd om mig själv.

Här blir det nu FEST i en vecka. Min konsulent hade en låda av den gamla kakaon!!
    HURRA!!!!!
    Det tycker jag är mycket godare än den nya. Så den slipper jag en vecka till nu.
    Ska bli spännande att prova den gamla smaken imorgon efter en hel vecka med den nya.

• Fru Höstlöv

På viktväktarna så måste ju konsulenterna hålla sig inom gränserna för normal vikt.
    Men om man är Cambridgekonsulent trodde jag det var som att vara egen företagare, vem ska kolla dej då? Intressant fråga.

• Fru Höstlöv

Pizan
    Enligt en vännina till mig som håller på att utbilda sig för att bli Vv-konsulent, så är det som du skriver, att man inte får vara konulent och ha över ett visst BMI. (men hon sa också att det inte var så hårt där hon jobbade, när de gällde de mer erfarna konsulenterna)

• Fru Höstlöv

Jag håller med de andra som inte tycker en ätardag är någon bra idé.
    Om man äter en dag i veckan eller fuskar någolunda regelbundet kommer man aldrig in i den fasen där man inte känner sig hungrig. Att gå flera veckor och känna sig hungrig och sugen skulle jag aldrig klara av.
    Bättre då att klara av kuren och sen äta det man är så sugen på.
    Ren Kur går man ju ner 1.5-4kg i veckan på, hur mycket bättre resultat behöver man?

Jag har grym huvudvärk idag, har hållt på hela dagen och ja, jag har druckit vatten.

• Fru Höstlöv
    *Tycker synd om mig och Pizan*
  • Fru Höstlöv

Hur många dagar hade du gått Pizan?

Svar på tråden Vi som dricker.... CK-tråden part III