Vi som dricker.... CK-tråden part III
Varning!
Vill du inte höra en massa klag och gnäll så bör du sluta läsa här..
Jag kanske är löjlig nu men..jag vägde mig i morse..och jag hade gått ner 1,4 kg den här veckan. Jag tycker det är lite. Jag kollade cm också men det hade inte hänt nät där knappt alls. Ska visserligen be min sambo mäta mig igen när han kommer hem imorgon eftersom det brukar vara han som mäter, men ändå. Ska jag bara gå ner 1,4 kg i veckan så kommer jag inte kunna gå ner 10 kg i månaden som jag hoppats på. Dessutom kan man lika gärna gå på VV som Ck då om resultat blir ug. detsamma. Nu tycker ju jag att det är lättare med ck och kommer fortsätta men iaf. En anledning till att vi valde Ck var ju att man kan gå ner så mkt så himla fort.
Det blir ju inte bättre av det faktum att min sambo fuskvägde sig innan han åkte på jobb och vågen visade på minus 8 kg på 1½vecka!
(Självklart är jag jätteglad för hans skull men nu är jag inne i en klagostund så låt mig gnälla
)
Ska jag räkna med nu att det är 1,4 kg/vecka som min viktminskning kommer ligga på eller kan det fortfarande gå upp och ner?
Hmm..jag önskar att jag kunde säga att det nu känns bättre när jag fått gnälla av mig lite..men det gör det inte