Vi som dricker.... CK-tråden part III
För att man har en massa vätska i kroppen eftersom man druckit och sånt skulle jag tro.
För att man har en massa vätska i kroppen eftersom man druckit och sånt skulle jag tro.
Min förlovningsring har jag på långfingret nu :-P
Har ni halsbränna? Jag har ofta det..hade det rätt mkt innan jag började med CK men antog att det var för att jag var så tjock men nu har jag ju nästan gått ner 10 kg och det är fortfarande så. trodde inte att man kunde få halsbränna när man bara dricker..naivt kanske? Kankwe måste gå ner ännu mer för att det ska påverka..för visst kan det väl bero på att jag är tjock som jag har det?
Josse- Här: www.tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=124&Itemid=252
Eller ännu enklare: www.tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=247&Itemid=493
Viktcoachen ska du inte till utan du ska gå till "Du är vad du äter". Hittade du det?
Josse- Moahahahaha!! Weeee, vad äckligt!
Men alltså..det här med nya smakerna. Jag har uppfattat det som att det är de gamla som smakde mer och de nya mindre. det är i den ordningen jag fått dem iaf. Jag tor inte att det har nåt med kartongerna att göra för jag har fortfaranade bara fått av de gamla. Mintchoklade smakade mer mint i början än vad den gör nu tycker jag?
Höstlövet- Hur mkt vatten blandar du chokladen med? Jga blandar med 4 dl vatten + is och då är den miiild
Höstlövet- Jag tor att vi inte ska göra det för vi är så upp och ner i humöret pga CK. Om någon gått upp eller stått still och får ett påhopp så krävs ju inte mkt för att man ska skita i hela kuren..
Vi kanske skulle ha en barometer.. De som är peppade och mår bra kan ta emot skit från de som mår depp och sen får man bytas av
Josse- Jobbar du aldrig på ditt jobb
Dessutom, vad gör du där? Det är ju lördag?
Josse- kom på att jag inte vet vad du jobbar med så jag kan ju inte avgöra om du ska jibba på en lördag eller om det är över tid..:-S