Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM juni 2015

Men nu blev din cykel 34 dagar och då hade du säkert äl, men kanske lite senare. Eller ett tidigt missfall som förlängde cykeln. Annars är det inget direkt konstigt ifall äl uteblir ett par enstaka gånger per år.

Angdev skrev 2015-06-17 09:33:03 följande:

Har aldrig varit med om det innan. Är det vanligt? Kan jag göra något för att förebygga det? Hur sen kan mensen bli nu? Sorry många frågor :)

• Det vackraste

Hoppas. :) Vilken cykel är ni inne på?

GlitterLina skrev 2015-06-17 14:36:41 följande:

En vecka kvar till Bim. Jag känner inga falska gravsymtom som jag brukar.. Hoppas det betyder nåt bra!

• Det vackraste
    svurkbebis skrev 2015-06-17 11:14:36 följande:

om det inte blir nu så blir det senare, ge inte upp hoppet!för oss var det här 10:e försöket, har alltid gått på första försöket med mina 3 andra barn så detta var en ny upplevelse, många besvikelser.

ta ett nytt test på bim o jag håller hårt i tummarna för dig!

Precis det kan faktiskt ta flera månader men det kommer. :) Grattis svurkbebis.
  • Det vackraste

Grattis!!

gullan83 skrev 2015-06-18 08:41:16 följande:

Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)

• Det vackraste

Kontakta gyn. Lutealfas under 10 dagar är inte bra och du kan få riktig hjälp där.

Meli09 skrev 2015-06-18 12:55:51 följande:

Mensen kom igår, min lutealfas är alldeles för kort, hade ÄL för bara 6 dagar sedan nu är mensen här. Har hört att rosenrot kan hjälpa ägglossningen på traven, någon som testat det?

• Det vackraste
    skepparbarn skrev 2015-06-19 09:37:38 följande:
    När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då

Vad skönt. Lika så bra att njuta av livet. :)
  • Det vackraste

Tror på pos. Men hur starkt är det? Bild?

Söpöliini skrev 2015-06-19 13:32:08 följande:

Hänger på här med en fråga;

Gjorde idag ett test på bim +2, apotekets. Efter en lång stund började det andra strecket visa sig, trodde först att det var ett spökstreck. Vi satt med min man och tittade på det och försökte se om strecket var ljusrött. Efter att 5 minuter gått gick jag in i badrummet för att slänga testet och i den belysningen var det klart ljusrött.

Vad tror ni, är jag gravid eller syntes det andra strecket för sent?

Ska göra ett nytt test på måndag, hade bara ett kvar från förr och nu är allt stängt.

• Det vackraste
    Söpöliini skrev 2015-06-19 14:11:00 följande:

Så här ser testet ut nu, men det är typ 4 timmat sen jag testade.

Det där är positivt. Grattis! Första försöket? :)
Svar på tråden BIM juni 2015