LMG skrev 2016-01-31 17:22:54 följande:
Ja vi har haft namnet bestämt sen vi fick veta könet i vecka 19 :) vi båda älskade namnet så det behövde aldrig bli några diskussioner vilket var jätte skönt
Åh vad skönt att vara så samstämmiga! Här kommer jag med tusen superbra förslag (enligt mig själv ;) ) men maken är inte riktigt med på tåget ;)
lillterror skrev 2016-01-31 20:05:59 följande:
Vi hade ett flick och ett pojknamn, men så föddes en syssling till pyret i december och hur små oddsen än var så valde dom "vårt" namn till deras flicka. Så nu får vi börja om från början.. jag som varit helt megainställd på dom namn vi valt låg och grät över att det ena blev taget ;) bara gilla läget och fundera vidare eller hoppas det ploppar ut en pojk! Men jag tror att vi väntar en liten tjej..
Nej vad trist! Och typiskt! Det är ju jättesvårt att ställa sig om på något nytt när man har varit klar med det! Men ni hittar säkert ett ännu bättre namn som kommer passa er lilla perfekt, om det nu blir en hon =)
Ett par vänner till mig bestämde namnet på deras sistfödda när tre månader gått och de fick en påminnelse av skattemyndigheten, fram tills dess så var det "bebis" som var namnet ;)