• Anonym (Love it)

Män som gillar högklackade skor

Woman Pleaser skrev 2022-11-05 19:21:52 följande:
    En riktig kvinnlig kvinna 😉
    Helt rätt så kan fantasier flöda vad som döljer sig under 😉

Fantiserar redan 😜
    Ja, gör så med mitt stora nöje 😊
    Woman Pleaser skrev 2022-11-06 18:55:55 följande:
    Vad hände med killen som du ville göra till androgyn look ville han inte det ?
    Fick accept att testa en tjej makeover med mascara och glitter på nyfiken kille. Nja, resultatet bra! Jag ville mer men inte min kille. Så ja, acceptans helt enkelt. 
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-06 20:11:56 följande:
    Ja, gör så med mitt stora nöje 😊
    Woman Pleaser skrev 2022-11-06 18:55:55 följande:
    Vad hände med killen som du ville göra till androgyn look ville han inte det ?
    Fick accept att testa en tjej makeover med mascara och glitter på nyfiken kille. Nja, resultatet bra! Jag ville mer men inte min kille. Så ja, acceptans helt enkelt. 
    Härligt då drömmer jag vidare 
    i Love it

kram på dig 
  • Anonym (Love it)
    Woman Pleaser skrev 2022-11-06 20:24:11 följande:
    Härligt då drömmer jag vidare 
    i Love it

kram på dig 
    Yes. 😊 Sweet dreams här om styla androgyn kille 😊

kram tillbaka 
  • Anonym (Laila 32)
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-06 21:40:10 följande:
    Yes. 😊 Sweet dreams här om styla androgyn kille 😊

kram tillbaka 
    Både jag och min man älskar högklackat. Han är transvestit och jättesnygg i klänning, nylonstrumpor och högklackat. Snyggt sminkad är han jätteläcker och jag gillar mest när han ej har trosor under strumpbyxorna. Då kan jag gossa med honom i soffan och sticka in handen under klänningen och smeka.......wow!
  • Sam Ståhl
    Anonym (Laila 32) skrev 2022-11-11 17:05:42 följande:
    Både jag och min man älskar högklackat. Han är transvestit och jättesnygg i klänning, nylonstrumpor och högklackat. Snyggt sminkad är han jätteläcker och jag gillar mest när han ej har trosor under strumpbyxorna. Då kan jag gossa med honom i soffan och sticka in handen under klänningen och smeka.......wow!
    Så trevligt för er. Låter jättemysigt.
    Men en liten fundering, är det inte just såna gånger som du beskriver där i soffan som man föredrar att avstå strumpbyxor och väljer stayupstrumpor eller strumpor för strumpebandshållare som ett smidigare alternativ?

/ SamGlad
  • Anonym (Love it)
    Wow, blir nästan avis Laila 32 Skäms Så vill jag testa leka med en man. Spännande. Blir nyfiken. 

Skulle oxå föredra stayupstrumpor med hållare för bättre smidighet 😊
  • Anonym (Laila 32)
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-11 20:19:43 följande:
    Wow, blir nästan avis Laila 32 Skäms Så vill jag testa leka med en man. Spännande. Blir nyfiken. 

Skulle oxå föredra stayupstrumpor med hållare för bättre smidighet 😊
    Ha ha, ja det är härligt, i synnerhet då vi har samma klädintresse, storlek mm. Båda gillar vi smink, lösnaglar och allt "glitter" och kan låna av varandra. Och visst använder han stay ups ofta, (jag med) men han gillar att bli smekt med lite nylon emellan. Testa själv, får du se, och jag önskar dig all lycka att feminisera din kille, det är faktiskt ganska häftigt. Kram, Laila
  • Sam Ståhl
    Anonym (Laila 32) skrev 2022-11-11 20:34:22 följande:
    Ha ha, ja det är härligt, i synnerhet då vi har samma klädintresse, storlek mm. Båda gillar vi smink, lösnaglar och allt "glitter" och kan låna av varandra. Och visst använder han stay ups ofta, (jag med) men han gillar att bli smekt med lite nylon emellan. Testa själv, får du se, och jag önskar dig all lycka att feminisera din kille, det är faktiskt ganska häftigt. Kram, Laila
    Jag förstår mycket väl... Är absolut trevligt såväl det visuella som den sköna glatta sensuella känslan att smeka ett nylonklätt kön, oavsett vem det är. 20 denier STW är en favorit.

/ Sam
  • Anonym (Man)
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-05 18:32:31 följande:
    Ja, känner mig fräsch, kvinnlig och sexig med spets bh, nylonstrumpor och högklackade stövletter/pumps kopplat till årstid. Ofta mitt signum under mer strikt skjorta eller blus, kjol och sjal. Håret gärna uppsatt. Min lilla hemlighet vad som döljer sig under det mer diskreta 😊
    Du låter som en drömkviinna!!

Tänk om jag visste hur hittar jag er... Jag skulle dyrka er och göra vad som helst för er.
    Du skulle kunna ställa vilka krav som helst på mig och jag skulle gå med på allt om du bara bejakade din kvinnlighet som du beskriver...

/ Man
  • Anonym (Love it)
    Oj ni har det verkligen förspänt när ni delar exakt samma preferenser. Tummen upp! 😊
Svar på tråden Män som gillar högklackade skor