• CleoX

Män som gillar högklackade skor

Anonym (Emma) skrev 2022-10-17 20:08:50 följande:
    Jag håller med :)
    Särskilt knähöga snygga stövlar. Jag tycker själv det är sexigt och snyggt, går sedan han igång på det också så är det ju en bonus förstås
    Det är helt underbart när båda går igång på höga klackar. Jag älskar att bejaka min kvinnlighet och njuter av den makt ett par riktigt höga klackar har över killar och män. Supertändande. Både min make och mina älskare är klack-älskare och jag är en fena på att trippa snyggt och obehindrat i nästan vilken klackhöjd som helst, vilket faktiskt är en konst. Jag har ett flertal partypumps i lack och platå med klackhöjd 16-18cm som är helt underbara, men även högre mer extrema fuck-me-skor och boots. Under förförelse/lek-fasen vill jag gärna att killen ska kyssa mina skor, som ett sexigt tecken på ?underkastelse? haha, gärna offentligt så att andra ser. Då smälter mitt hjärta och han kanske har tur att få ta mig i handen och leda iväg mig lite mer avsides för lite busig parningslek. 
  • Pussan
    Woman Pleaser skrev 2022-10-16 21:37:42 följande:
    Ja det är så triggade att se en kvinna visa upp sin sexiga erotiska sida , där skorna gärna får vara på under hela det erotiska mötet *ler*
    Anonym (Love it) skrev 2022-10-17 00:35:41 följande:
    För mig en självklarhet med höga klackar gärna stilett eller knähöga läckra stövlar i erotiska möten. Nylonstrumpor o fantasifulla underwear kryddar scenariot ytterligare.

Håller med er, det är väldigt sällan jag knullar barfota. Nästan aldrig faktiskt
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Marie) skrev 2022-10-15 00:00:40 följande:

Jag älskar skor, och har många härliga varianter. Min man får också en del av detta när jag även gillar att köpa till han. Men nu har jag beställt ett par boots med ca. 4-5 klack åt honom. Ska bli spännande och se om han även vågar använda dom utanför hemmet. Skulle verkligen älska det, om han gör det.

Va härligt?.
    kan jag få se dom.. 
  • 7ucky
    CleoX skrev 2022-10-20 01:31:09 följande:
    Det är helt underbart när båda går igång på höga klackar. Jag älskar att bejaka min kvinnlighet och njuter av den makt ett par riktigt höga klackar har över killar och män. Supertändande. Både min make och mina älskare är klack-älskare och jag är en fena på att trippa snyggt och obehindrat i nästan vilken klackhöjd som helst, vilket faktiskt är en konst. Jag har ett flertal partypumps i lack och platå med klackhöjd 16-18cm som är helt underbara, men även högre mer extrema fuck-me-skor och boots. Under förförelse/lek-fasen vill jag gärna att killen ska kyssa mina skor, som ett sexigt tecken på ?underkastelse? haha, gärna offentligt så att andra ser. Då smälter mitt hjärta och han kanske har tur att få ta mig i handen och leda iväg mig lite mer avsides för lite busig parningslek. 

Jag har turen att leva med en kvinna som också upptäckt vilken inverkan 15cm stilettklack har på en man. Lägg till ett par härliga stockings så är vi helt i ert våld.

Jag delar helt klart TS intresse och har köpt alldeles för många par skor som knappt går att ha framme så att grannar och vänner ser. 

Vad skulle dom tro? Inte att vi gör det med lampan släkt två ggr per decennium i alla fall?

En underbar liten hobby vi har 😘

• Anonym (Love it)
    Pussan skrev 2022-10-30 11:52:18 följande:
    Anonym (Love it) skrev 2022-10-17 00:35:41 följande:
    För mig en självklarhet med höga klackar gärna stilett eller knähöga läckra stövlar i erotiska möten. Nylonstrumpor o fantasifulla underwear kryddar scenariot ytterligare.

Håller med er, det är väldigt sällan jag knullar barfota. Nästan aldrig faktiskt
    Super bra idé som jag ska praktisera oftare! 😊
  • AndreaBD

Jättevanligt, jag tror jag läste att 60 % av alla män har den fetischen. Inga problem, men det beror ju lite på intensiteten. Det mesta är jobbigt om det överdrivs. 

• Woman Pleaser
    AndreaBD skrev 2022-11-04 12:58:45 följande:

Jättevanligt, jag tror jag läste att 60 % av alla män har den fetischen. Inga problem, men det beror ju lite på intensiteten. Det mesta är jobbigt om det överdrivs. 

Ja det kan vara jobbigt att fetischen för high heels och nylonstrumpor blir för intensivt . Gillar du själv att använda high heels ?
  • Anonym (Love it)
    AndreaBD skrev 2022-11-04 12:58:45 följande:

Syftar du på fetischen hos män som älskar se din kvinna i höga klackar, stat ups eller nylonstrumpor? Eller menar du män som själva älskar använda samma set på sig själva? Eller kanske ?både och?? Alltså båda två med samma outfit. 
  • AndreaBD
    Woman Pleaser skrev 2022-11-04 16:53:53 följande:
    Ja det kan vara jobbigt att fetischen för high heels och nylonstrumpor blir för intensivt . Gillar du själv att använda high heels ?
    Nej.
  • AndreaBD
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-04 17:08:10 följande:
    Syftar du på fetischen hos män som älskar se din kvinna i höga klackar, stat ups eller nylonstrumpor? Eller menar du män som själva älskar använda samma set på sig själva? Eller kanske ?både och?? Alltså båda två med samma outfit. 
    Jag tänkte faktiskt på att män gillar att se det på kvinnor. Män som själva sätter på sig sånt - det är ju lite mer åt transvestit-hållet. Och jag skulle nog ha lite svårare för det. 
Svar på tråden Män som gillar högklackade skor