Män som gillar högklackade skor
Särskilt knähöga snygga stövlar. Jag tycker själv det är sexigt och snyggt, går sedan han igång på det också så är det ju en bonus förstås
Jag älskar skor, och har många härliga varianter. Min man får också en del av detta när jag även gillar att köpa till han. Men nu har jag beställt ett par boots med ca. 4-5 klack åt honom. Ska bli spännande och se om han även vågar använda dom utanför hemmet. Skulle verkligen älska det, om han gör det.
Jag har turen att leva med en kvinna som också upptäckt vilken inverkan 15cm stilettklack har på en man. Lägg till ett par härliga stockings så är vi helt i ert våld.
Jag delar helt klart TS intresse och har köpt alldeles för många par skor som knappt går att ha framme så att grannar och vänner ser.
Vad skulle dom tro? Inte att vi gör det med lampan släkt två ggr per decennium i alla fall?
En underbar liten hobby vi har 😘
Jättevanligt, jag tror jag läste att 60 % av alla män har den fetischen. Inga problem, men det beror ju lite på intensiteten. Det mesta är jobbigt om det överdrivs.
Jättevanligt, jag tror jag läste att 60 % av alla män har den fetischen. Inga problem, men det beror ju lite på intensiteten. Det mesta är jobbigt om det överdrivs.