Hash under lång tid pissprov
Har rökt hash varje kväll 1-3 joppar i ca 4-5 månader, nu är det planerade pissprov via jobbet. Hur lång tid tar det för hashet att gå ur kroppen så det inte syns på piss/blodprov?
Har rökt hash varje kväll 1-3 joppar i ca 4-5 månader, nu är det planerade pissprov via jobbet. Hur lång tid tar det för hashet att gå ur kroppen så det inte syns på piss/blodprov?
Mycket, fast det skulle resultera i borttagna inlägg, säg mig, vad får du ut att tramsa sönder tråd efter tråd med ren skitsnack och spam?
För att sedan göra motsatsen till det vad vissa idioter roar sig med, blod och pisseprov är två helt skilda saker, på blod prov blir man "ren" på timmar.
I pisseprov letas inte efter aktiva ämnen utan spårämnen av cannabis, dom kan visa sig i dagar och veckor vid kraftig förbrukning.
Mycket, fast det skulle resultera i borttagna inlägg, säg mig, vad får du ut att tramsa sönder tråd efter tråd med ren skitsnack och spam?
För att sedan göra motsatsen till det vad vissa idioter roar sig med, blod och pisseprov är två helt skilda saker, på blod prov blir man "ren" på timmar.
I pisseprov letas inte efter aktiva ämnen utan spårämnen av cannabis, dom kan visa sig i dagar och veckor vid kraftig förbrukning.
Du skulle svara på frågan inte fortsätta med idiotin.
Det som står innan frågetecknet, som ser ut så här (?)
Förtydliga, var i den där texten finns det en fråga?
Tycker att det väsentliga - relaterat till forumsaktivitet - summerades upp väldigt väl så, nej.
Jag kör med ETT konto, och har aldrig någonsin kommit med några personangrepp, eller påpekat hur en person har skrivit. Det kan ni tänka på ett tag, innsn ni kommer med nästa nedlåtande svar.
Inget försvar till folk som använder droger, dock fakta.
Är du rädd för fakta?
Ser du den där sista saker, som jag fetat in och understrukit?
Det betyder att man ställer en fråga.
Den brukar du köra, men sällan är du med diskussionen då.
Digestive han är uppenbart inte mig.
Inte heller diskutera på ett civiliserat sätt.
Då du alltid slutar diskutera det man efterfråga, och sen trashar tråden med en massa konstiga inlägg.