Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

molly50 skrev 2015-06-24 18:18:24 följande:
    Tycker du att det har varit en saklig diskussion hittills?
    Om inte så kanske du borde fundera på varför.
    Så länge du inte ger någon konkret information och svarar på några frågor så lär det heller inte bli några vettiga svar.
    Om du inte hade skrivit så otydligt och luddigt från början så hade du kanske sluppit alla frågor också.
    Inte speciellt, men jag är tålmodig och väntar på ett bättre sätt att använda tråden på. Ni är ett gäng som kanske hade någonting att säga om saken.

• Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 18:21:15 följande:
    Är du så fruktansvärt feg att du inte vägar berätta om vad du såg för att någon ev skulle kunna känna igen dig?
    Hur stor tror du egentligen risken för att du ska bli igenkänd är när du skriver anonymt på ett diskussionsforum på nätet?

Ja,visst är det ditt fria val att inte svara på frågorna du får. Men förvänta dig då inga sakliga och vettiga svar.
    Jag tycker det här är en allvarlig sak att ta upp och då är det nonchalant att inte vilja svara på de frågor man får när man startar en tråd om det.
    Det du frågar om har du redan svar på, det var ett gränsfall.
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 18:26:18 följande:
    Men det finns ju inte så mycket vi kan säga utan någon information.
    Jag menar förstås utifrån den information ni trots allt redan har.
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 18:30:17 följande:
    Det är din bedömning. Om du vägrar berätta vad som egentligen hände så är det ju svårt för någon här att svara på om så var fallet också.
    Det är min bedömning. Äntligen förstår du mig.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 18:36:16 följande:
    Uppskattar att du skriver 'trots allt' i alla fall. Visar på lite självinsikt.
    Du menar att jag vet vad jag vet Skrattande
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 19:10:33 följande:
    Vilken information menar du då? Allt är ju så luddigt och otydligt att ingen förstår.
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 18:32:14 följande:
    Det är min bedömning. Äntligen förstår du mig.
    Ja,men vill du ha andras bedömning av vad du såg så måste du nog ge lite mer information.
    Den information i TS samt samtliga 404 inlägg.
    Jag behöver inte falsk vittnesbörd.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Idiot!!) skrev 2015-06-24 19:11:39 följande:
    Nej du bryr dig inte för då hade du skämts över att du inte hade anmält, du hade inte kunnat se dig själv i spegeln, inte kunnat sova lugnt, du hade spytt på dig själv över hur fegt och kallt du agerat.
    Varför ska jag skämmas då ingenting egentligen hänt?
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 19:18:00 följande:
    Falsk vittnesbörd? Vem har pratat om falsk vittnesbörd?

Och återigen,vilken information?
    Jag har läst både trådstarten och alla dina andra inlägg och ingenstans kan varken jag,eller någon annan här,hitta någon vettig information.
    Jag ÄR vittnet och jag har redan talat om vad som har hänt med mina uttalanden. DU har den information du behöver, varken mer eller mindre.
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 19:19:19 följande:
    Men hur ska du ha det egentligen? Först är det fråga om ett eventuellt övergrepp,sen är det osäkert och nu är det plötsligt ingenting?
    Det kanske var ett övergrepp, jag vet inte, men tror inte det.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 19:39:03 följande:
    Spekulation: TS kanske vill ha sympatier som tvingades bevittna någonting som i hans/hennes ögon är svårt att definiera, och därmed har blivit utsatt för en massa huvudbry. Eller jag vet inte, människan verkar ju inte ens grubbla på riktigt.
    Det gör jag.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 19:47:43 följande:
    Söker sympati eller grubblar? Oavsett; berätta gärna hur dina tankegångar går.
    Det är såklart jobbigt att ha sett någonting som kunde ha varit allvarligt och till skada eller fara för den lilla individen. Jag har hört om pedofiler, men inte sett någonting avvikande i beteende innan, ingenting som varit märkbart annorlunda. Men som sagt, relationer är annorlunda beroende på uppväxt, miljö mm.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 20:18:36 följande:
    Nej, självklart är det extremt ovanligt att som helt främmande person på en offentlig plats (?) bevittna vad som kan tolkas som ett övergrepp. För om jag tolkat det rätt så känner du inte barnet eller den eventuella förövaren överhuvudtaget. Dessa saker händer såklart bakom stängda dörrar i vanliga fall.

Hur gammalt var barnet ungefär förresten? Det måste du kunna svara på utan att riskera något för dig själv.
    Jag förstår att sådant inte vill se dagsljus. Hen var tydligt minderårigt.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 20:31:23 följande:
    Under 18 alltså? Det hela blir bara flummigare och flummigare. Inte ens den frågan kunde du svara ordentligt på.
    Vad blir konsekvenserna av att jag inte vill besvara några frågor som kunde ge mer detaljerad information?
  • Anonym (nn)

All denna dialog er emellan kunde bli succématerial för en teaterpjäs som speglar nutida sätt att föra konversation med varandra kring ett middagsbord.

• Anonym (nn)

Jag undrar också varför tråden fick så mycket uppmärksamhet, hade räknat med ungefär 150 visningar som mest.

• Anonym (nn)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2015-06-26 09:12:46 följande:
    Därför att hysterin för pedofiler är enorm i Sverige.
    Ehm, jag "märkte det".
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen