Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

molly50 skrev 2015-06-23 13:41:45 följande:
    Men varför bara förlita dig på att andra ska ha anmält?
    Varför inte bara göra det själv?
    Ju fler som anmäler desto större chans att förövaren åker dit.
    Det stämmer och jag hoppas att det finns flera som lägger märke till någonting och agerar i tid.
  • Anonym (nn)
    Faber skrev 2015-06-23 14:05:08 följande:

Hoho, hypomammorna i aktion. Begriper ni inte att OP ä'r en student som skriver en C uppsats om suggerering och masspsykos.

Här kommer någon och skriver ett osammanhängande svammel utan detaljer och substans, vips är alla uppe i varv utan nåot som helst konkret att ta på.

Jag studerar inte någonting, det ska samtliga ha klart för sig. Att det blir liv i luckan kan vara för att ämnet är känsligt.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-23 14:27:59 följande:
    Anledningen till att du beslutat det är vad?
    Se inlägg #110
  • Anonym (nn)
    Anonym (Blä) skrev 2015-06-23 14:34:06 följande:

Vissa länder har lag om att ingripa på något sätt om någon annan far illa. Här är ett sådant exempel på att den lagen hade behövts.

Att tvinga någon att agera låter inte sunt.
  • Anonym (nn)
    Anonym (vilket skämt) skrev 2015-06-23 14:51:47 följande:
    du menar din OVILJA att hjälpa till.
    gör om, gör rätt.
    Hur jag än hade gjort hade det lett till mer bekymmer. Alternativet kunde då förstås ha varit att inte säga någonting istället. Men som människa har även jag behov av att skriva och prata om saker.
  • Anonym (nn)
    Anonym (funtad) skrev 2015-06-23 16:18:36 följande:
    mer bekymmer för dig ja, kors i taket va jobbigt.
    Jag är inte Jesus ok.
  • Anonym (nn)
    detkanskefunkar skrev 2015-06-23 16:33:11 följande:
    Frågorna får ju anpassas efter hur situationen ser ut.