• Anonym (Ledsen)

Min man runkade till min släkting?

Ja som rubriken säger så misstänker jag detta..

Jag kom hem idag från jobbet och ser att min mans dator står öppen i köket, inget konstigt egentligen. Jag fixar i ordning hemma och går sedan förbi datorn och ser att en bild på min släkting är upptryckt. Tycker det verkar lite märkligt så jag sätter mig och kollar, ser att han ''sparat'' flera bilder på henne. Gärna lättklädda bilder i bikini osv. Jag mår illa av att se det, inte fan vill jag att min man sitter och kollar på min släkting.. Gråter

Min man kommer hem senare ikväll och jag ska ta upp detta med honom då.

Skulle ni tycka att det inte var en stor grej eller hur hårt skulle ni ta det om er partner gjort detta? Varför skulle han annars ha bilder på henne? Jag känner mig bara äcklad om det är så. Jag vet att hon är fin och skitsnygg och det gör mig ledsen Rynkar på näsan

• Svar på tråden Min man runkade till min släkting?
  • Anonym (viktorL)
    Anonym (...) skrev 2015-06-26 12:50:18 följande:

Jag har lite svårt för den där mentaliteten att:

"Får min partner veta det här så kommer hen nog inte vilja vara tillsammans med mig längre. Jag vill ju vara tillsammans med min partner/ det känns jobbigt att skilja sig så jag struntar i min partners känslor och vad min partner har för värderingar och håller det här hemligt. Min partner är inte värd att få veta och att få ta ett eget beslut. Det blir bekvämast och bäst för mig" 

Ja, hur fan ska man annars kunna få en partner? Vem skulle vara ok med mina tankar liksom? Enda sättet är att undanhålla en del sanningar.
    Jag kan inte göra nåt åt hur jag är, jag är född sån, det är mitt öde. Jag har bara ett liv och en chans.
  • Fool

Jag tycker gränsen för vad som är ok går vid tankar och fantasier, jag tycker alla har rätt att fantisera om och runka till vad de vill, men när man börjar fundera på att göra verklighet av sina fantasier så är man på djupt vatten och då gäller inte längre "det man inte vet..." resonemanget.

Jag tycker "det man inte vet...." resonemanget är knepigt, visst kan man hålla med om att ens partner inte behöver veta allt man fantiserar om, men samtidigt så kan det resonemanget oxå göra mer skada än nytta. Om TS man tex skulle visa sig vara förälskad i TS släkting, bör TS då veta om det eller inte? Är det bättre att hon får reda på det tidigt så de kan göra något åt det eller är det bättre att vara ovetandes? Kommer hon vara helt opåverkad av att hennes man har känslor för någon annan eller rör det även henne? Hur kommer deras förhållande påverkas av att hennes man har känslor för någon annan?

• Lord Hans

Till alla er som gnäller om hur ni skulle dumpa karlskrället: 

Antagligen är ni singel men om ni inte är det så kan jag informera er om att ert eget karlskrälle har fantiserat om era vänninor, er syster och till och med er mamma många gånger. Så det är nog bara att packa väskorna nu.

• molly50
    Mongo fraan yttre rymden skrev 2015-06-26 00:14:07 följande:
    Tack.

Tycker detta är lite av en storm i ett vattenglas, och många här verkar ha ett helt galet kontrollbehov.

Varför utgår alla från att han onanerat till bilderna? Kan man inte bara ha bilder på sina släktingar utan att det betyder nåt särskilt? Att det rör sig om någon slags psykologisk otrohet är ju TS (över)tolkning.

Nej, jag hade inte brytt mig särskilt mycket om min käresta gjort något liknande. Men å andra sidan förväntar jag mig inte att vi är 100% exklusiva för varandra, det hade jag tvärtom upplevt som väldigt instängt och ohälsosamt.
    Han har erkänt vad han har gjort. Därav att folk skriver att han har runkat till bilderna.
    Det är en sak att ha fantasier eller runka till porr t ex.
    Men TS man gick över gränsen och sparade bilder på en av TS släktingar för att runka till.
    Och då blir det mer personligt.

Du kanske inte hade brytt dig om din flickvän gjort något sådant.
    Men det du måste förstå är att alla inte tänker likadant som du.
    Det du tycker är en skitsak kan vara en stor grej för någon annan.
    Vi är alla olika och tänker och känner på olika sätt.
    Mattias och Hannah.
  • taquine
    Lord Hans skrev 2015-06-26 14:06:05 följande:

Till alla er som gnäller om hur ni skulle dumpa karlskrället: 

Antagligen är ni singel men om ni inte är det så kan jag informera er om att ert eget karlskrälle har fantiserat om era vänninor, er syster och till och med er mamma många gånger. Så det är nog bara att packa väskorna nu.

Men för tusende gångenDemon Detta handlar inte bara om fantasier.Ja alla fantiserar , kanske om att knulla en gris eller ett smörpaket eller vad som helst . Utan att TS snubbe runkar till bilder på ts unga släkting, bilder han laddat ner. Min snubbe får fantisera om vad han vill ,men knappast att  han laddar ner bilder på det
    Goodness me
  • Anonym (Ledsen)

Många svar! Jag har läst alla och är tacksam för att ni tar er tid att svara!

Jag förstår att man tänker på andra, det är inte det! Även jag gör det men inte på detta sättet. Att sedan spara bilder på henne är långt över vad jag tycker är okej. 

Vi har pratat läänge inatt. Jag vet att han tänkt på henne länge, han har inte liksom huxflux sparat bilder på henne. Han har sagt att han kollat på hennes bilder innan. Och varför? Jo, för att han tycker att hon är snygg och det är av nyfikenhet. Inget annat enligt honom. Han förstår inte vad jag känner och jag kan inte förklara det tydligare, vet inte hur jag ska få honom att förstå. 

Vi umgås ofta med denna tjejen, denna tjejen har inte blodsband till mig utan är ''ingift''. Vi har badat och bastat ihop med henne.. Och jag tänker bara på hur min man velat ha sex efter det och han då säkert bara tänkt på henne.. Jag får massa tankar i huvudet, när dom vart ensamma, när han gett henne komplimanger, han får mig att tycka illa om henne.. Jag vet att det är fel men jag känner så. Han har liksom sparat mer än 20 bilder av henne. Jag tvingade honom att visa mig. 

För mig är detta jättejobbigt. Jag vill inte att min man ska vara så tänd på någon i vår närhet.. Jag vet inte vad jag ska göra, min man fattar liksom inte ens att detta är en stor grej för mig! 

• Anonym (...)
    Anonym (viktorL) skrev 2015-06-26 13:35:41 följande:
    Ja, hur fan ska man annars kunna få en partner? Vem skulle vara ok med mina tankar liksom? Enda sättet är att undanhålla en del sanningar.
    Jag kan inte göra nåt åt hur jag är, jag är född sån, det är mitt öde. Jag har bara ett liv och en chans.
    Om du har så vidriga åsikter/tankar att ingen skulle vilja vara tillsammans med dig om dom kände till dom så kanske du borde vara singel?
  • okidockii

" Lord Hans" Jasså?! Så alla män fantiserar om sin partners morsa och systern osv även om de inte är snygga?! Och de stannar inte bara där?, utan de måste runka då också?! Då handlar det ju inte enbart om fantasier, utan att man aktivt väljer att gå längre än så.. Då har man inte gränser nog.. Och att man väljer just någon som man kanske vet att man egentligen inte borde runka till, gör kanske att mannen då vill detta ännu mera, för att det känns mer förbjudet,- väldigt förutsägbart och genomskinligt, ja! För om hon inte var just HENNES syster eller mamma, hade hon säkert varit helt ointressant, men just för att hon är det känns det väldigt förbjudet och då blir han mer upphetsad- kanske ngt sådant? Ungefär som en sexköpare blir upphetsad av det hela för att det förbjudet, inte enbart pgr av tjejen som sådan?

• Lord Hans
    taquine skrev 2015-06-26 14:23:20 följande:
    Men för tusende gångenDemon Detta handlar inte bara om fantasier.Ja alla fantiserar , kanske om att knulla en gris eller ett smörpaket eller vad som helst . Utan att TS snubbe runkar till bilder på ts unga släkting, bilder han laddat ner. Min snubbe får fantisera om vad han vill ,men knappast att  han laddar ner bilder på det
    Att ts kille laddar ner bilder pch dessutom lämnar fram dem visar ju att han inte är den skarpaste kniven i lådan men det ändrar absolut inte själva principen.
  • Lord Hans
    okidockii skrev 2015-06-26 15:03:09 följande:

" Lord Hans" Jasså?! Så alla män fantiserar om sin partners morsa och systern osv även om de inte är snygga?! Och de stannar inte bara där?, utan de måste runka då också?! Då handlar det ju inte enbart om fantasier, utan att man aktivt väljer att gå längre än så.. Då har man inte gränser nog.. Och att man väljer just någon som man kanske vet att man egentligen inte borde runka till, gör kanske att mannen då vill detta ännu mera, för att det känns mer förbjudet,- väldigt förutsägbart och genomskinligt, ja! För om hon inte var just HENNES syster eller mamma, hade hon säkert varit helt ointressant, men just för att hon är det känns det väldigt förbjudet och då blir han mer upphetsad- kanske ngt sådant? Ungefär som en sexköpare blir upphetsad av det hela för att det förbjudet, inte enbart pgr av tjejen som sådan?

Väl reflekterat. Du är inte så dum du heller.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?