Anonym (Motvilligr) skrev 2015-09-16 10:37:16 följande:
Va då skyller aborten på alla andra. Är du totalt dum i huvudet eller nått ska du sitta å vara en jävla bitterfitta så gör det någon annanstans. Du har ingen aning om hur vår livssituation ser ut eller någonting. Undra varför du är så bitter å ska vara en sån besserwisser. Å sedan undrar jag om du någonsin hört talas om orden sympati och empati. Det verkar vara något du saknar. Antar att du inte ens har barn själv heller. Men du gör mig en tjänst sluta kladda bajs på inläggen i känsliga trådar du har ingen aning om hur en TS mår tex en enda liten grej kan få människor att ta sitt eget liv å då kan ju du sitta där bakom din skärm. Då har du något att va stolt över! Att dina elaka spydiga känslokalla inlägg gjort att en annan människa tagit sitt liv. Då skulle du må bra va. Men vad vet jag tror nog fan du skulle må bra av det för du verkar sakna empati och sympati.
Jodå.. Sanningen sved. Jag har varit väldigt saklig. Det är du som "kladdar bajs".
Jag är lyckligt gift och har barn. Det är just därför som jag inte tar lika lätt på varken abort eller barnaskapande som du gör.
Jag förstår inte heller hur jag skulle kunna anklagas för någons självmord utifrån mina två inlägg?!
Du gnäller över att jag skulle få dig att må dåligt osv bara för att jag anser att du bör ta ansvar för dina egna beslut! Med det är ok för dig att anklaga alla andra för att du tog bort ditt barn?
Så länge du slipper må dåligt för dina beslut så är alla vägar tillåtna. Att alla andra ska ta ansvaret och må dåligt för DINA beslut är helt ok? Om din sambo (för att ta ditt exempel) tar livet av sig för att du anklagar honom för aborten är också ok? Det är inte ditt fel i så fall?
Det är inte jag som kastar skit och får andra att må dåligt....