Smilla80 skrev 2015-09-09 10:25:00 följande:
Åh så spännande, lycka till imorgon! Kommer säkert gå jättebra! Känner likadant, först efter ul nästa vecka kommer jag (förhoppningsvis) kunna ta in det. Gjorde ul v 8+4, blev då daterad 9+0, fick se och lyssna på hjärtljuden då. Men jag går efter sista mens tills efter ul nästa v. Ska på inskrivning idag i v 12 o det känns helt overkligt, kan inte lita på att jag verkligen är gravid så känns konstigt att ens ta orden i min mun, prata graviditet, få veta bf mm... Känns som om jag bara luras (både mig själv o bm), som att jag inte hör hemma på MVC. Mår ju precis som vanligt (nästan)! Hoppas hoppas mitt ul går bra nästa v o att det är en liten där inne... Ska hålla tummar för dig imorgon! Är det ditt första barn eller hur var det? :) För oss blir det en liten trea!

Tack så mycket, jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det skall gå vägen :) Det är min första graviditet så allt känns väldigt överväldigande, men efter imorgon tror och hoppas jag att både jag och min partner kommer landa och börja ladda för att bli föräldrar 24 mars. Spännande med tredje barnet :) Jag hoppas dig all lycka nästa vecka. Då kan vi följas åt genom tråden när vi ligger så lika :)