• Pavlova89

Min första vecka i fängelset

Har suttit inne nu i en vecka.. Allt suger verkligen här.. Man får bara sitta vid datan i en timme.. Två på söndagar för att dom dagarna är drygaste..

Min pojkvän hälsar knappt på mig heller

Så sjukt drygt.. Vet inte var man ska kunna ha sex med varandra heller under besökstider för dom övervakar ju hela tiden.. Allt är sjukt jobbigt just nu.. Vad hade ni gjort egentligen? Här e jättetråkigt hade varit kul med lite nya vänner.. Ska bli skönt att komma ut härifrån sen innan midsommar nästa år.

• Svar på tråden Min första vecka i fängelset
  • Pavlova89

Jag får dela.upp min timme hur jag vill.. Så nu plockar jag ut tio min. Nä jag tänker inte alls tänka över mitt straff. Jag är bäst nönönö

• Pavlova89

Fick precis nytt besked från vakten som står här bredvid o vaktar.. Jag ska få komma.ut imorgon pga gott uppförande så jävla najs .. Ska ringa min pojkvän 66 ggr nu

Vi ska ha sex på direkten

• Pavlova89

Har gett dom alla oralsex så det är därför jag får komma ut.o

• Anonym (GRK)

Är du smal eller kurvig?

• Dr Mupp
    Pavlova89 skrev 2015-07-20 23:35:38 följande:

Har gett dom alla oralsex så det är därför jag får komma ut.o

Självklart det är så det fungerar.
    "Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people." - Gregory House, M.D
  • Anonym (Bläääääää......)
    Sandra111 skrev 2015-07-20 23:49:48 följande:
    Slöseri med tid att läsa den hör på hittade skiten.
    Precis vad jag tycker, nu när jag har läst igenom alla svar...
  • Anonym (me2)

Jag har faktiskt suttit inne på riktigt, både i Sverige och utomlands. Jag har dock enligt mig inte gjort något olagligt - tvärtom!

Svar på tråden Min första vecka i fängelset