Ont efter ägglossning?!
Okej =) jag klickade hem ett gäng äl-tester imorse, de borde komma på måndag. Blir som, bara för o ha nått o göra istället för att bara vänta... :p
Ja, men det är ju så! Vill man nu så vill man nu. Lätt att man fastnar. Och jag tror inte ett dugg på att det hjälper att "slappna av" heller. Befruktningen sker inte lättare då. O för att ägglossning ska utebli krävs rejält med fysisk stress. Nä. Less på folk som säger saker som "men vadå, när vi slutade försöka så blev jag gravid" osv osv. Jag gav ju upp (typ, ville ju fortfarande men kändes som att det händer ju aldrig så kan lika gärna bara ligga när vi är sugna haha), efter ett halvår ca pga mina diagnoser, men inte blev jag gravid för det. Det är ju mer stressande (och skuldbeläggande) att inte tänka på det. Jisses. haha sorry för att jag spyr ur mig ;)
Låter bra =) Bokar du av i tid ska det ju inte kosta något heller! :)
Håller tummarna!! Jag är så otålig så ska börja testa äl redan i nästa v, trots att den borde komma kring 13. Sån e jag haha. Däremot kan jag ju inte lita till 100 pga pcos-en, men om jag känner av samt får positivt utslag som senast så kommer jag välja o tro på det =)
haha, ungefär som jag ;) får ibland känslan av o va en mamma utan barn.. (låter helt koko, jag vet :O haha) men längtar så jag blir galen. Det är så svårt o sätta ord på det också, som om hela kroppen skriker efter en bäbis... fasen låter ju helt galen :p
I min skalle tänker jag att bebisen bäst blir till av ett riktigt bra ligg. Haha!
Med risk för intima detaljer, men har du märkt att när man kommer så liksom krampar det inuti i en liksom "sväljande", krampande manér? Kanske öppnar sig livmodertappen lite extra lätt just då. Jag spekulerar bara men det låter rimligt för mig. Dessutom sägs man ju vara med sugen av sig under ÄL. Då känns det ännu mer "meant to be".
Tredje blinkande smileyn idag med tunna streck på stickan.. Däremot mer vattnigt sekret. Samlag på det såklart! Man kan bara göra sitt bästa i sina drömmar och visioner.
Hur bor ni? Har ni plats för liten när h*n kommer eller tar ni flytten lite senare? Har ni båda jobb som ni får ta föräldraledighet från? Oh, var i landet bor ni?