Ont efter ägglossning?!
Vi har försökt i 13 månader nu :) så känns som på tiden att en liten bäbis flyttar in i magen snart :) var beredd på att det skulle ta tid, men tänkte nog att det skulle gå av sig självt till slut,så blir skönt med ägglossningshjälp :)
Ja men vad kul! Kan skicka bild på tygerna jag har när jag kommer hem,så får du välja :)? Så kan jag även visa de två modeller jag syr :)
Haha ja, blir svårare och svårare! Haha det gör jag med! Börjar alltid spåna på julklappar redan mitt i sommaren, för att komma på något kul :) få saker är så härliga som en gåva mottagaren verkligen blir glad över :)
Okej! Oj det var lång tid! :o härligt att ni har en tid nu iallafall! Har du räknat ut ungefärlig bf? :) spännande att få berätta! Jag längtar tills vi kan berätta för svärmor och min farmor o faster :) kommer inte kunna hålla mig länge för dem, så de får nog veta tidigt. Resten får veta allteftersom :)
Ja, skicka gärna bild på tygerna och byxformerna :) Vad kul!!
Ungefärligt datum BF är 8 maj. Men med min diagnos får jag vänta mig en möjlig tidig förlossning. Jag är glad bara jag klarar mig till iaf v 35! Bebisen måste få en chans att växa till sig innan den äntrar världen. <3
Ja du, så länge orkade jag bära på hemlisen själv. Syrran fick veta igår. Haha! Men nu har vi sagt INGEN mer. Hon blev iaf så så så glad. Hon vill också ha barn snart men hennes kille är lite försiktig i bebisplanerna så det kan ta lite tid där. Jag var lite orolig att hon skulle bli ledsen, för hennes egen del alltså men nej. Icke då!
När berättar jag till jobbet tycker du?

Har du peakat på ÄL än? Symptom? Vad säger tempen? Har du en app där du sparar temp, sekrettextur och äl-tester så ta gärna en skärmdump. Om du vill dela den dvs :)
Men ingen är nog gladare än jag. Jag blir ofta tårögd över hur lyckligt lottad jag känner mig. INGENTING vore värt någonting om det inte vore för honom. Att vi förhoppningsvis ska få barn är bara ett stort plus. 2½ år ihop och jag är lika lycklig idag som då vi träffades.