Milleman skrev 2015-10-01 21:39:28 följande:
Hej.
Var det en eller två då? :)
Jag mår också illa. Tar två lergigan Comp om dagen. Skulle aldrig gå utan. Några få dagar nu sista veckan har jag klarat mig på morgontabletten. Men om jag ligger ner blir jag ruskigt illamående. Har fått ta bort nästan alla mjölkprodukter också.
Och mitt luktsinne har gått bananas. Står nästan inte ut med min man som snusar och dricker kaffe haha :D
Var som tur bara 1 haha tror inte jag hade klarat av 2 direkt men hade även varit skönt med 2direkt så slipper man förlossningen igen.
Jo tack här är luktsinnet oxå bananas kan inte ens gå in i köket eller sitta och äta där pga av alla äckliga dofter haha och sambons jäkla snus urk höll på och spy när han öppnade burken går väldigt bra det här.
Varit och sprungit på Ikea i 4timmar med mina föräldrar kul men nu är jag slut i ryggen och fötterna och jag som ska jobba tidigt imorgon känner inte för att gå alls så har fundera på att sjuka mig imorgon mår piss oxå lergigan comp verkar inte vilja hjälpa mig idag. Skulle kunna somna som en klubbad säl känns det som