BF april 2016
Jag längtar till förlossningen :) fast det gick extremt fort sist så är det det bästa man kan uppleva!
Jag längtar till förlossningen :) fast det gick extremt fort sist så är det det bästa man kan uppleva!
Barnets pappa då?
Ok, säker på att pappan inte vill vara med då?
Men han bryr sig fortfarande om mig och vill veta om bebisen men han har fullt upp och svårt att tajma in liksom.
Har haft fruktansvärt illamående hela dagen och jobbig huvudvärk. Var hos bm
Alla prover såg bra ut som hon kunde se direkt.
Jag tyckte själv att mitt blodsocker va ovanligt lågt för att vara jag (3,7), järnvärdet låg på 121.
Jag kräktes på morgonen. Fruktansvärt att det kommer och går lite som det vill nu.
Har en massage inbokad på måndag, ser framemot det jättemycket! Strax ska jag på thai restaurang med familjen. Mamma och min lill-lillasyster är påväg och ska stanna över natten. Hoppas att maten stannar kvar i magen!
Trevlig helg allihopa :)
Själv har jag fullt upp. Igår var jag iväg med en jag är kontaktperson för och shoppade (hittade inte så mycket) i en stad 8 mil härifrån, vi gör lite längre utflykter ibland nämligen. Så kom hem ganska sent igår och idag var jag med nästa jag är kontaktperson i grannstaden och kollade in lite loppis och sånt, skrev in mig på AF igen och nu ligger jag i soffan för en paus innan jag ska börja spackla lite. Jag har fortfarande hållit mig borta från barnkläder, har kollat lite men funderat mer på att köpa till en släkting som fick barn för ett litet tag sen. Jag lär väl stå där en månad innan bf och få panik över att jag inte köpte kläder.
Mitt illamående är borta. Men jag har i princip ett konstant molande som pågår vilket gör att jag har svårt att sova (i kombination med att jag dricker så mycket vatten att jag springer på toa iaf 2 ggr per natt). Jag är konstant hungrig och vräker i mig frukt mellan måltiderna för att undvika onyttigheter. Det är fruktansvärt.
Hur är det med er andra? Molvärk, hunger?
Är inte hungrig jämt men när de gått tre timmar mellan så blir de bråttom att äta. Magen kurrar rejält. Molvärk har jag typ hela tiden, i den mån att jag tillochmed tror att de är något fel.
Men med tanke på att ja har rätt stor kula på magen så blir jag lite orolig, RUL den 23e så då får vi se ;)