Blivande föräldrar i Göteborg!
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Tack Modesty! :)
Hela undervåningen ska renoveras, kök, badrum, tvättstuga och vardagsrum. Vi tar in hantverkare för det tack o lov. De har sagt att de ska vara klara på en månad. Bara att hålla tummarna! :) Sen ska vi måla rummen på övervåningen. Så det är lite och göra. Men jag tror väl att det är rätt stor risk att man går över tiden så då ska vi nog hinna. :) Ser redan fram emot att julpynta. Haha.
Vart flyttar ni?
Kanske värmen också? Inte konstigt att man har mycket drömmar när man är gravid ()
Jag bor i Lerum.
Ja precis värmen också vaknar av att det känns som hundr grader i kroppen :/
Hur mår du? :)
Vi verkar vara några stycken i Gråboområdet!
Vi har letat nytt boende ganska länge så föll det sig så bara att vi fick till det precis nu. :) Känns så himla bra iaf. Sen att slippa gå runt på visningar, springa på IKEA och allt det med en bebis är skönt. Vi har nog köpt i princip allt utom skötbord - där tänker vi samma som du att det får bli när vi flyttat.
Så en liten pojk alltså, mysigt! Vi vet inte. Jag gissar tjej min sambo tror det är en kille. Så vi får väl se!
En av mina närmaste vänner ska bli mamma i december och hon och hennes kille letar hus i Floda/Lerum/Gråbo - kanske ni blir grannar. :) När flyttar ni?
Vi verkar vara några stycken i Gråboområdet!
Hej, jag hoppar gärna in här om det är ok? Är 33 och väntar vårt första.. Är i v 20 nu så jag ligger lite efter er ( bf 26/12).
Vi har ganska precis renoverat klart vår 2a (lite oplanerade, I know:)) så vi bestämde oss för att stanna i denna lgh den första tiden:)
Hej, jag hoppar gärna in här om det är ok? Är 33 och väntar vårt första.. Är i v 20 nu så jag ligger lite efter er ( bf 26/12).
Vi har ganska precis renoverat klart vår 2a (lite oplanerade, I know:)) så vi bestämde oss för att stanna i denna lgh den första tiden:)
Jag med, det har blivit många kallduschar i panik haha
Haha jag förstår, själv har jag balkong dörren öppet hela nätterna :)