Blivande föräldrar i Göteborg!
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Vad hindrar dig? :)
Inte hittat rätt hus ännu... Vi letar! ????
Åh jag beklagar :( Bra att du får göra extra kontroller.
Ja just det, shit is! Tänkte inte på det, skaffa sånnadär dubbar man kan sätta på skorna, finns på Apoteket har jag sett :)
Egentligen skulle fått tillgång till huset en vecka efter att bebisen kommit så det känns ändå väldigt bra att vi fick det tidigare så vi har exakt en månad på oss att komma iordning :) Vi flyttar till gråbo utanför Lerum.
Använder varken fb eller instagram, ska nog öppna fb snart igen. Hur gammal är du förresten?
Hej!
26 är jag sj?
Tyvärr fick vi mardrömsbesked idag på ultraljudet :((( fostrets hjärta har stannat hon tryckte klängde på magen hämtade flera kollegor men nejjj inget hjärta slog :((( jag och min sambo är helt förkrossad kan inte fatta att detta kunde hända!!!
Nu måste vi vänta tills på fredag för nytt ultraljud för det är så reglerna går till sen går vi vidare där ifrån med tabblet el sätta igår el skrapa jag vet inte :(((( jag är livrädd för smärtan igen.. Så mer kan jag inte säga. :((
Men jag önska dig all lycka och va rädd om di!
Åh nej!!!! Är ledsen för er skull! :,( Vet inte vad jag ska säga, jag beklagar jättemycket!! Fruktansvärt fruktansvärt tråkigt, TA HAND OM ER!! Massa styrkekramar!! <3
Tack! :(
Åh nej.... ????
Igår natt kom vår son, i v 38+2. Ändå 54 cm lång, så glad att vi slapp gå längre än så faktiskt då alla mår toppen. Nu väntar vi på fler Göteborgsbebisar!
Igår natt kom vår son, i v 38+2. Ändå 54 cm lång, så glad att vi slapp gå längre än så faktiskt då alla mår toppen. Nu väntar vi på fler Göteborgsbebisar!
Coolt Jag bor i Gråbo... Är beräknad 7 oktober med 2 barnet!
Hej!
Jag och min sambo väntar barn i slutet av december. Vi bor nu i Linne men flyttar till villa på Näset om ett par månader - vore kul om någon gravid/med barn i västra Göteborg hörde av sig :)
Någon som vet om det finns någon mammagrupp att medverka i, i denna delen av Göteborg?
Hej!
Jag och min sambo väntar barn i slutet av december. Vi bor nu i Linne men flyttar till villa på Näset om ett par månader - vore kul om någon gravid/med barn i västra Göteborg hörde av sig :)
Någon som vet om det finns någon mammagrupp att medverka i, i denna delen av Göteborg?