Blivande föräldrar i Göteborg!
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Hej,
Jag är en tjej på 33 år som väntar barn i början av oktober. Jag bor i Göteborg och undrar om det finns fler blivande mammor där ute som kanske vill snacka/umgås?
Hej hej
Jag mår relativt bra, jag sover väldigt dåligt till och från och kan inte gå så långa sträckor för att jag får så ont i ryggen men jag ska väl inte klaga så mkt.
Jag är 34 år gammal och bor i högsbo förresten ;)
Hej!
Jag är 33 år och väntar min första 9/10!
Vad roligt med göteborgare ????
Ojdå hoppas du blir bättre snart :) vilken vecka är du i? Första barnet?
Själv mår ja extremt illa på morgonen och sover lite konstig som nu tex vakande jag bara och har huvudverk och kan inte somna om, är trött på dagarna kan sova hur mkt som helst..
Jag har vart sjukskriven sen en vecka tillbaka pga ischias sa min läkare det är (extremt ont i ryggen och går ner till benene framför allt vänster ben som låser sig och gör ont) man kan få ischias under graviditet eller utan sa hon till mig. Ska tillbaka till läkaren för jag är inte bättre och kan inte jobba såhär.
Jobbar du?
Åh jag lagar verkligen inte, hade kunnat haft mycket värre besvär, mår nog oförskämt bra under omständigheterna. Japp första, har 6v kvar :)
Nu är tiden där du har rätt att sova hela dagen så ha inte dåligt samvete för det. Det gör jag med, har väldigt låga järnvägen och orkar knappt dammsuga, sambon får göra mycket här hemma trots att jag är sjukskriven. Jag hoppas att jag kan ge tillbaka när jag får tillbaks mon energi.
Lycka till hos läkaren. Vart bor du?
Hej hej,
Jag är 31 (32 innan Mini kommer) och väntar vår första bebis, som med största sannolikhet är en liten pojke, den 1/9.
Har aldrig skrivit här på familjeliv, men en sådan här trevlig Gbg-grupp vill jag ju inte missa
Vilken rolig grupp!
Jag är 33 år, väntar vårt första barn den 16/10 och ska flytta till vårt nyinköpta radhus i Fiskebäck den 1/9. Det gäller att göra allt på en gång. ;)
Jag har börjat sova riktigt riktigt dålig senaste veckan vet inte varför! Kanske orolig, konstiga drömmar jätte jobbigt.
Jag bor i västra Frölunda, högsbo. Sj? :)
Välkomna Elin och Cookie :)
Cookie, vi flyttar om en vecka, ska bli gött att installera sig i ett eget hus och äntligen få komma igång och göra iordning bebisrummet! :) Känns lite stressigt, har en månad på oss att tapetsera om och sånt innan bebisen kommer. Kommer ni fixa mycket när ni flyttar in?
Tack Modesty! :)
Hela undervåningen ska renoveras, kök, badrum, tvättstuga och vardagsrum. Vi tar in hantverkare för det tack o lov. De har sagt att de ska vara klara på en månad. Bara att hålla tummarna! :) Sen ska vi måla rummen på övervåningen. Så det är lite och göra. Men jag tror väl att det är rätt stor risk att man går över tiden så då ska vi nog hinna. :) Ser redan fram emot att julpynta. Haha.
Vart flyttar ni?