• Anonym (Undrande)

Snälla,bra män?

Undrar om det är omöjligt att träffa en snäll,skötsam,trogen man utan sociala problem?Har aldrig träffat sån.Några vänner omkring mig har ochså mycket otur med män.Det känns att det är hur lätt som helst att träffa en "dålig"man,och väldigt svårt att möta en"normal"man.Då är jag hellre ensam.

• Svar på tråden Snälla,bra män?
  • sandlilja

Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 14:19:28 följande:[/quote-nick]Jag brukar inte jaga män och fråga telefonnummer!Om dom är intresserade så frågar dom själva och sen är det mitt beslut om jag vill fortsätta.[/quote]

Men hur tänker du? De ska fråga om de är intresserade men om du frågar så kallas det jaga? De bra killarna som fortfarande är lediga i din ålder har troligen hållit en låg profil.. sluta läs Jane Austen och kliv ner på marken så får du ett annat urval.

• Zarch
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 14:31:15 följande:

Ja,Hitils har jag fått många efter mig och kommer inte ändra på det.Det är inte min uppgift att jaga män.Det brukar sluta illa.

Varför måste du ha en man då? Alla är så sabla kukstyrda idag. Fladdriga kvinnor luktar desperation, så skit i det och ta tid för reflektion och självrannsakan. Finn ditt "inre coolness", då brukar man dra till sig folk med lite mer stil i ryggmärgen.
  • Anonym (Lise)

Du vill bli behandlad som en prinsessa men får bara idioter.

Och du kan själv inte räkna ut vad det beror på?

Snälla säg att du skämtar!

• Anonym (Undrande)

Det är klart att om en man är intresserad frågar han nummer.Om han vet att jag är singel,ser att jag ser bra ut och är en bra person.Om han inte gör det,har han säkert bra skäl att inte göra det.Han kan vara upptagen/inte intresserad.Tack och hej!

• sandlilja

"Jag brukar sätta mej vid bardisken på krogen klockan två och se vad som händer, och satan vad svårt det ska vara att träffa en fin nykteristkille som gillar friluftsliv och kortfilm ".

• Anonym (Undrande)

Ja,felet är väl det att jag är för snäll och för bra för dåliga män.

• Anonym (Herregud)

nej, felet är att du vägrar att försöka hitta bra män. Utan tror att Prince Charming ska raggar upp dig på krogen. Herregud. Du kommer aldrig hitta någon, och det är ditt eget fel.

• Zarch
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 15:02:52 följande:

Ja,felet är väl det att jag är för snäll och för bra för dåliga män.

Det är bara onda narcissister som kallar sig själva för snälla, lite så är det faktiskt.

Vad är det för "typer" då? Kriminella busar eller kallar du dom för "dåliga män" bara för att dom kanske inte är helt nere i dig? Viktigt att skilja på begreppen här.
  • Anonym (Undrande)

Haloo!Vakna upp!Det är bara att öppna dagens tidningar och se vad män har gjort!Dessutom dom flesta jag känner har haft lika mycket otur som jag!Läs bara familjelivet,så ska ni se hur illa män behandlar kvinnor!Vakna upp.

Svar på tråden Snälla,bra män?