• jagvillhabarn

Ni som gjort utredning på carlanderska

Hej.

Tänkte jag skulle be om lite info från er som gjort utredning på carlanderska Göteborg.

Vi har sökt oss dit privat då jag vill att det ska gå snabbare då det börjar tära på en med alla misslyckade försök.

Pratade med dom idag och fick en tid den 15 september då båda jag o sambon ska dit för o lämna prover.

Sen ska vi dit igen den 21 september på ett första möte och då får vi veta hur det ser ut.

Vill gärna höra andras historier om hur era utredningar gått till osv :)

• Svar på tråden Ni som gjort utredning på carlanderska
  • Solros
    malre skrev 2016-05-03 19:49:46 följande:

Hej Solros

Vi gjorde det andra plocket idag, så förhoppningsvis får vi några bra embryo

Hur går det med dig? Bröllopsplaneraren?

Hur går det för er? Håller tummarna!
  • malre

Jag är gravid! Hade gett upp då jag fick en blödning men det slutade snabbt och nu är jah gravid!! Kan inte fatta det än....

• Solros
    malre skrev 2016-05-17 17:38:26 följande:

Jag är gravid! Hade gett upp då jag fick en blödning men det slutade snabbt och nu är jah gravid!! Kan inte fatta det än....

Stort grattis!! Åh va roligt!!

Kram
  • jagvillhabarn

Stort grattis :)

Hoppas de går vägen för er andra med snart :)
  • Alltidväntarmanpånåt

Men så fantastiskt!!! Stort grattis:)
  • malre

Tack! Tre försök tog det

Hit får det för er två som redan är gravida? Hur långt är det kvar??

• Alltidväntarmanpånåt
    malre skrev 2016-05-18 21:32:47 följande:

Tack! Tre försök tog det

Går in i v 32 på lördag. Ska träffa läkare på fre för att diskutera snitt. Min moderkaka sitter mkt långt ner troligtvis. Mår bra men har sjukt ont i vad jag tror heter blygdbenet. Foglossning mellan benen helt enkelt. För övrigt är det en pojke i min mage. Har en son sedan innan så blir inte så mkt shopping. Har bara köpt lite kläder att åka hem i från bb. Då måste han få ha sina egna och inte ärvda. Han är en livlig bebis. Sparkar och har sig något otroligt!!!
    Insåg precis att när denna tråd är ett år gammal så kommer vi två som hängt m sedan start ha våra bebisar i famnen om allt går bra. Det hade jag nog inte vågat tro i augusti förra året... Hoppas övriga i tråden oxå blir gravida så snart som möjligt:)
  • jagvillhabarn
    malre skrev 2016-05-18 21:32:47 följande:

Tack! Tre försök tog det

Måste kännas helt underbart :)

Jag är i v 30 nu, ska till bm idag för andra mätningen. Det är en pojke vi ska få :)

Är sjukskriven för foglossning sen v 21 o nu har även yrsel, huvudvärk o illamående kommit tillbaka igen, och den extrema tröttheten så hoppas det går över snart för annars har jag mått väldigt bra det senaste :) men man längtar verkligen nu, lilleman e redan bortskämd med presenter från anhöriga och oss själva :)
  • malre

Vad mysigt! Det är ju inte så väldigt långt kvar för er

Skönt att allt har gått bra

Kram

• Solros
    malre skrev 2016-05-19 07:40:30 följande:

Vad mysigt! Det är ju inte så väldigt långt kvar för er

Skönt att allt har gått bra

Kram

Hej! Hur går det för er? Hoppas allting gått bra hittills! Kram
Svar på tråden Ni som gjort utredning på carlanderska