• libbini

bim 25 augusti!

Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)

• Svar på tråden bim 25 augusti!
  • Sajocawa
    Sanna887 skrev 2015-08-25 08:07:39 följande:

Hej!

Hur går det för alla? Själv känner jag ingenting och det känns lite som en besvikelse.. Tog ett grav.test igår vilket borde vara på bim -4 eller -5. Det var negativt... Har känslan av att det inte gick vägen denna månad, vilket känns lite tråkigt! Men men, nya tag i september :)

Jag tog ett test på äl+9 (trots att jag visste att det inte skulle visa nåt så tidigt). Blev mest stressad och nervös för såg ett svagt streck men som lika gärna kunde va spök. Äl+10 var det lite starkare. Idag på äl+11 tog jag ett digitalt. Jag är såååå glad och helt chockad att det lyckades på vårt första försök!
  • Sanna887
    Sajocawa skrev 2015-08-25 08:15:34 följande:
    Jag tog ett test på äl+9 (trots att jag visste att det inte skulle visa nåt så tidigt). Blev mest stressad och nervös för såg ett svagt streck men som lika gärna kunde va spök. Äl+10 var det lite starkare. Idag på äl+11 tog jag ett digitalt. Jag är såååå glad och helt chockad att det lyckades på vårt första försök!
    Grattis!! vad roligt!! :) då har vi bim samma dag typ, för jag är också på äl +11 om jag räknat rätt... dock inget positivt test än ;)

Känner du något eller misstänkte du att du kunde vara gravid?
  • libbini

Har också plussat! Går inte att lägga in bild skulle gjort det tänkte jag. Är så glad!:)

• libbini
    Sajocawa skrev 2015-08-25 08:15:34 följande:

Grattis!!!!
  • Sanna887
    libbini skrev 2015-08-25 08:39:49 följande:

Har också plussat! Går inte att lägga in bild skulle gjort det tänkte jag. Är så glad!:)

Grattis!! Vad kul för er!! :) hade du några gravidkänningar Libbini?
  • libbini

Tack! jag tyckte jag mådde lite illa till och från på dagarna och hade väldigt ont i magen på ett annat sätt än mens värk. Det första testet var så svagt dock så man såg det knappt. Vågade inte hoppas men det blev positivt på digitala med:)

• Sanna887

Okej, härligt! Då hade du dina aningar då :) Jag letar efter minsta lilla tecken, men känner ingenting. Kan ju fortfarande vara lite tidigt med tanke på att BIM är på fredag eller lördag, men just nu känns det ingenting :)

• Sajocawa
    Sanna887 skrev 2015-08-25 08:23:00 följande:
    Grattis!! vad roligt!! :) då har vi bim samma dag typ, för jag är också på äl +11 om jag räknat rätt... dock inget positivt test än ;)

Känner du något eller misstänkte du att du kunde vara gravid?
    Ja, jag har bara utgått från äl och inte BIM alls för jag har ingen aning om hur lång lutealfas jag har, kan ju ha BIM tidigare eller senare :)

Jag misstänkte ingenting, det enda var att jag har drömt massor sen äl att jag plussar och det kan ju vara för att jag tänker mycket på att jag vill plussa, men å andra sidan drömde jag jättemycket att jag var gravid när jag var gravid förra gången med dottern och då visste jag överhuvudtaget inte om det då det var helt oplanerat.. Kroppen är ganska duktig ändå!

Fast sen i lördags har jag haft lite mensvärk varje dag, fast bara en liten kort stund.. Det är väl det enda lilla symptomet jag haft :)
  • libbini
    Sanna887 skrev 2015-08-25 09:12:55 följande:

Okej, härligt! Då hade du dina aningar då :) Jag letar efter minsta lilla tecken, men känner ingenting. Kan ju fortfarande vara lite tidigt med tanke på att BIM är på fredag eller lördag, men just nu känns det ingenting :)

Ja precis du har ju några dagar kvar där:) det är ju så olika för alla detta.
  • Sanna887

Hej tjejer!

Tog ett test nu ikväll, BIM -3 eller -2.. Det stod att man skulle avläsa efter 5 minuter och då syntes något svagt. Försökte fota, fotot är efter ca 10 minuter, vad tror ni? Känns dock som jag har mensvärk hela tiden...

Svar på tråden bim 25 augusti!