bim 25 augusti!
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
Hej!
Hur går det för alla? Själv känner jag ingenting och det känns lite som en besvikelse.. Tog ett grav.test igår vilket borde vara på bim -4 eller -5. Det var negativt... Har känslan av att det inte gick vägen denna månad, vilket känns lite tråkigt! Men men, nya tag i september :)
Har också plussat! Går inte att lägga in bild skulle gjort det tänkte jag. Är så glad!:)
Jag tog ett test på äl+9 (trots att jag visste att det inte skulle visa nåt så tidigt). Blev mest stressad och nervös för såg ett svagt streck men som lika gärna kunde va spök. Äl+10 var det lite starkare. Idag på äl+11 tog jag ett digitalt. Jag är såååå glad och helt chockad att det lyckades på vårt första försök!
Har också plussat! Går inte att lägga in bild skulle gjort det tänkte jag. Är så glad!:)
Tack! jag tyckte jag mådde lite illa till och från på dagarna och hade väldigt ont i magen på ett annat sätt än mens värk. Det första testet var så svagt dock så man såg det knappt. Vågade inte hoppas men det blev positivt på digitala med:)
Okej, härligt! Då hade du dina aningar då :) Jag letar efter minsta lilla tecken, men känner ingenting. Kan ju fortfarande vara lite tidigt med tanke på att BIM är på fredag eller lördag, men just nu känns det ingenting :)
Okej, härligt! Då hade du dina aningar då :) Jag letar efter minsta lilla tecken, men känner ingenting. Kan ju fortfarande vara lite tidigt med tanke på att BIM är på fredag eller lördag, men just nu känns det ingenting :)
Hej tjejer!
Tog ett test nu ikväll, BIM -3 eller -2.. Det stod att man skulle avläsa efter 5 minuter och då syntes något svagt. Försökte fota, fotot är efter ca 10 minuter, vad tror ni? Känns dock som jag har mensvärk hela tiden...