bim 25 augusti!
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
hur fungerar den?
Jag har bim 26 och dette är försök #2.
Den säger till när den vill att jag kissar på en sticka o sätter i den samt säger till när mens närmar sig. Den håller koll p allt :) bara att göra som den vill..
Är det någon som tycker sig känna något än...? :)
Jag letar symtom hela tiden:) tycker det spänner i magen men kan lika gärna vara vanlig mensvärk också.
Hade älskar i söndags troligtvis, tycker jag känner lite i högra delen av tjejmagen,kan det känns så snart efter äl? Kan ju lika gärna vara kroppen som spelar en ett spratt för att man vill så mycket. Förra månaden tyckte jag att jag kände både det ena o det andra men inget plus. Men då var det korta stunder, denna gången har det känns längre....
Är
Hade älskar i söndags troligtvis, tycker jag känner lite i högra delen av tjejmagen,kan det känns så snart efter äl? Kan ju lika gärna vara kroppen som spelar en ett spratt för att man vill så mycket. Förra månaden tyckte jag att jag kände både det ena o det andra men inget plus. Men då var det korta stunder, denna gången har det känns längre....
Förra månaden tyckte jag att jag kände något hela tiden, och var nästan säker på att jag var gravid. Men så var det ju inte :) Just nu känner jag inget alls, men är ju bara på äl+ 5, så det är säkert för tidigt!
Men man funderar på det hela tiden!
Ja så kände jag också förra månaden. Testade för tidigt gjorde jag också och fick sk spökstreck. Usch att man inte kan hålla sej!
Hej!
Hur går det för alla? Själv känner jag ingenting och det känns lite som en besvikelse.. Tog ett grav.test igår vilket borde vara på bim -4 eller -5. Det var negativt... Har känslan av att det inte gick vägen denna månad, vilket känns lite tråkigt! Men men, nya tag i september :)