bim 25 augusti!
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)
Har bim 30 augusti, femte försöket för mig med...fick smiley på ältest i lördagsmorrse så är i slutet av äl nu. Sedan kommer den långa väntan på bim...hoppas så att detta är min månad att plussa.
Känner ni av eran äl? Jag känner inget förutom att det känns mer i nedre magen när vi myser, nästan så det gör ont det är bara under älsex så att säga ;)
Kännde det mer denna månad..låtsas att det innebär en bättre chans, hihi :)
Har bim 30 augusti, femte försöket för mig med...fick smiley på ältest i lördagsmorrse så är i slutet av äl nu. Sedan kommer den långa väntan på bim...hoppas så att detta är min månad att plussa.
Känner ni av eran äl? Jag känner inget förutom att det känns mer i nedre magen när vi myser, nästan så det gör ont det är bara under älsex så att säga ;)
Jag har bim den 26 :) vi är inne på elfte försöket så vi håller alla tummar o tår. Dock får vi se om jag får någon äl denna månad? Brukar vara hög fertil i ca fyra dagar innan den går över till maximal men nu är jag inne på tionde dagen som hög.. Så vi får se? Brukar alltid ha ägglossning.
Stack till nere i tjejmagen idag, tre gånger efter varandra. Någon som vet vad det kan vara? Fick smiley i lördagsmorgon så är i slutet på öl, ägget släppte väl någon gång igår...
Känner heller aldrig av äl. Kör med cv monitor och ännu ingen äl. Hoppas att det blir nu närmsta dagarna.
Har du varit helt regelbunden innan medan du har ammat? För i så fall borde det inte ställa till det för dig helt plötsligt :)
Jag hade ingen ägglossning överhuvudtaget när jag ammade, och inte förrän jag slutade helt kom ägglossningen tillbaka, så det kan verkligen ställa till det..
Känner heller aldrig av äl. Kör med cv monitor och ännu ingen äl. Hoppas att det blir nu närmsta dagarna.
Menar du clearblue fertilitetsmonitor? Jag är nu inne på elfte dagen som fertil o hoppas innerligt att ägglossningen kommer snart så den ibte hoppar över en månad som jag läst att den kan :/ jag kör clearblue fertilitetsmonitor ;)