• libbini

bim 25 augusti!

Detta är nu försök nr fem och jag har bim runt 25 augusti. Vore kul om det var någon mer som ville diskutera under tiden som väntar in bim nu i augusti:)

• Svar på tråden bim 25 augusti!
  • sedret

Har också bim runt den 24-25/8 :) Fick missfall förra månaden i vecka 5 så hoppas verkligen på denna månad!!

• libbini

Vad ledsamt! Då hoppas vi på bättre tur denna gång:) det är spännande och samtidigt är jag så rädd för att få negativt igen.

• Sanna887

Hej! Hoppar gärna in här, har bim runt 28/8. Det är vårt andra försök, ska bli spännande att se om det tagit sig denna gång :)

• libbini

Vad roligt att du vill vara med sanna887:) ja det är jätte spännande att vänta in bim. Nu håller vi tummarna för att vi plussar :)

• Sanna887
    libbini skrev 2015-08-16 17:36:03 följande:

Vad roligt att du vill vara med sanna887:) ja det är jätte spännande att vänta in bim. Nu håller vi tummarna för att vi plussar :)

Ja, verkligen! Första månaden jag testade med ältest, hoppas jag läst av dem rätt! Jag har flera nära vänner som är gravida nu, och det känns ju bara som att man ännu mer vill att det ska hända nu på en gång :) men jag försöker ha inställningen att det kan ta ett tag!
  • sedret

Kul att vi är några som kämpar samtidigt! Missfallet var riktigt ledsamt. Hade bara känt till att jag var gravid i 3 dagar men blev mycket mer ledsen än vad jag trodde jag kunde bli. Har ni barn sedan tidigare? Jag har en dotter som blir 2 år nu i augusti.

• Sajocawa

Hej! Jag har BIM den 27 augusti... Typ världens evighet dit! Men kul att kunna följas åt den här oändligt långa tiden!

Jag har en dotter som fyller 1 år i september, så jag blir tur nog ganska distraherad av henne hela dagarna så hinner inte tänka och överanalysera fööör mycket, ganska skönt, men ett par tidiga-symtom-googlingar hinner jag ändå med :p

• libbini

Kul att vi är några stycken:) jag födde en dotter i mars 14 och vill väldigt gärna ha en till i magen. Vi började försöka direkt jag fick mensen tillbaka så försök nr fem. Känns som en oändligt fast man vet att det kan ta ett tag.

• babytjejen

Har bim 30 augusti, femte försöket för mig med...fick smiley på ältest i lördagsmorrse så är i slutet av äl nu. Sedan kommer den långa väntan på bim...hoppas så att detta är min månad att plussa.

Känner ni av eran äl? Jag känner inget förutom att det känns mer i nedre magen när vi myser, nästan så det gör ont det är bara under älsex så att säga ;)

Kännde det mer denna månad..låtsas att det innebär en bättre chans, hihi :)

• Sanna887
    Jag har inga barn sedan tidigare så detta blir första :) Vi försökte första gången förra månaden, mitt i semestern. Även att vi var upptagna med massa att göra hela tiden så hade jag det i bakhuvudet, googlade minsta åkomma och analyserade allt. Försöker ta det lite mer med ro denna månaden, och försöker intala mig att det kanske tar ett tag. :)
Svar på tråden bim 25 augusti!