Anonym (Åsiktsfrihet och yttrandefrihet?) skrev 2025-11-03 12:03:17 följande:
Du har tydligen något mycket märkligt behov av att låtsas som att du inte såg det jag skrev eller att du inte förstod problemen som jag skrev om i mitt inlägg som du valde att citera.
Som vanligt så låter du dig själv styras av ditt märkliga, ofta upprepade rent reflexmässiga behov av att flytta fokus och lägga ut dina ständigt återkommande dimridåer.
Som sagt, allt det där får stå för dig.
Jag vidhåller det jag skrev i mitt inlägg.
Du får väl läsa det en gång till och försöka sluta låtsas.
Eller så väljer du bara att lägga ned ditt reflexmässiga och märkliga beteende...
Är det inte påståendet om 'import' som är ett reflexmässigt upprepande av främlingsfientliga föreställningar om människor som flytt för sina liv?
Eller så är det inte ett reflexmässigt påstående utan ett främlingsfientligt påstående som du medvetet väljer för att förminska människor som flytt för sina liv.
Bara du vet
Själv såg jag mycket tydligt vad du skrev och anser att det är ett problem att någon försöker diskutera samhällsproblem med utgång från främlingsfientliga premisser om ' import'

Anonym (Åsiktsfrihet och yttrandefrihet?) skrev 2025-11-03 12:03:17 följande:
Du har tydligen något mycket märkligt behov av att låtsas som att du inte såg det jag skrev eller att du inte förstod problemen som jag skrev om i mitt inlägg som du valde att citera.
Som vanligt så låter du dig själv styras av ditt märkliga, ofta upprepade rent reflexmässiga behov av att flytta fokus och lägga ut dina ständigt återkommande dimridåer.
Som sagt, allt det där får stå för dig.
Jag vidhåller det jag skrev i mitt inlägg.
Du får väl läsa det en gång till och försöka sluta låtsas.
Eller så väljer du bara att lägga ned ditt reflexmässiga och märkliga beteende...