• Svar på tråden Bim oktober 2015
  • Linda_

Hej! Hoppar också in här, har bim den 15-16 oktober. Försök nr 5 (efter MA). Har börjat med rosenrot och D-vitamin idag. Det hjälper mig att slappna av och bli piggare :) Funkade sist :)

• Yennie88

Inbillning eller inte, men mina bröst har börjat ömma... Dag 3 efter förmodad ägglossning...

• Kissekatten2014
    Yennie88 skrev 2015-09-17 17:55:22 följande:

Inbillning eller inte, men mina bröst har börjat ömma... Dag 3 efter förmodad ägglossning...

Hade ömma bröst denna gången från dagen innan äl fram tills några dagar innan mensen dök upp tyvärr..
  • Yennie88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-17 19:24:20 följande:

Hade ömma bröst denna gången från dagen innan äl fram tills några dagar innan mensen dök upp tyvärr..

Ja man ska ju försöka att inte få upp hoppet, det är ju ändå bara dag 3 om nu ÄL var i måndags..

Innan våra försök var jag totalt symtomfri mellan äl och mens. Men efter att försöken börjat blir det mer och mer symtom... Skengraviditet eller något varje gång...
  • Kissekatten2014
    Yennie88 skrev 2015-09-17 19:30:42 följande:

Ja man ska ju försöka att inte få upp hoppet, det är ju ändå bara dag 3 om nu ÄL var i måndags..

Innan våra försök var jag totalt symtomfri mellan äl och mens. Men efter att försöken börjat blir det mer och mer symtom... Skengraviditet eller något varje gång...

Ja jag känner igen det sken gravid är inga problem och bli. Så blir man lika besviken när mensen kommer.. Har ni försökt länge? Vi börja nu i augusti så allt är relativt nytt..
  • My102

Jag hoppar in här! 4 försöket första barnet. BIM.. Väldigt osäker, allt från den 8e till den 14e :/

• sowe81
    pannkakan87 skrev 2015-09-17 15:21:33 följande:
    Vilken tid på dagen tar du? Hade tänkt vänta till kvällen egentligen men kör kanske nu istället :)
    Jag brukar testa kring 10-11, den tiden har jag lättast att hålla mig, innan jag hunnit få i mig så mkt kaffe
  • sowe81
    Yennie88 skrev 2015-09-17 17:55:22 följande:

Håller tummarna att det inte är inbillning!
  • Yennie88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-17 19:47:29 följande:

Ja jag känner igen det sken gravid är inga problem och bli. Så blir man lika besviken när mensen kommer.. Har ni försökt länge? Vi börja nu i augusti så allt är relativt nytt..

Vi har försökt sedan maj, femte försöket nu.

Jag blev skengravid när min syster berättade att hon var gravid, båda gångerna. Första gången hade jag inte ens en sexpartner så det hade varit väldigt konstigt om jag varit gravid, haha.
  • pannkakan87
    sowe81 skrev 2015-09-17 20:46:22 följande:
    Jag brukar testa kring 10-11, den tiden har jag lättast att hålla mig, innan jag hunnit få i mig så mkt kaffe
    Känns i magen som det är nåt på g även om stickorna inte visar nåt än. Men det kan väl va minus ena dagen och plus andra va?
    Jag dricker jättemycket kaffe direkt när jag gått upp haha. Så det är nog inte så bra att testa efter det. Kör på eftermiddagen istället, hoppas på utslag snart!! Tyst
Svar på tråden Bim oktober 2015