Bim oktober 2015
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Hej! Hoppar också in här, har bim den 15-16 oktober. Försök nr 5 (efter MA). Har börjat med rosenrot och D-vitamin idag. Det hjälper mig att slappna av och bli piggare :) Funkade sist :)
Inbillning eller inte, men mina bröst har börjat ömma... Dag 3 efter förmodad ägglossning...
Inbillning eller inte, men mina bröst har börjat ömma... Dag 3 efter förmodad ägglossning...
Hade ömma bröst denna gången från dagen innan äl fram tills några dagar innan mensen dök upp tyvärr..
Ja man ska ju försöka att inte få upp hoppet, det är ju ändå bara dag 3 om nu ÄL var i måndags..
Innan våra försök var jag totalt symtomfri mellan äl och mens. Men efter att försöken börjat blir det mer och mer symtom... Skengraviditet eller något varje gång...
Jag hoppar in här! 4 försöket första barnet. BIM.. Väldigt osäker, allt från den 8e till den 14e :/
Ja jag känner igen det sken gravid är inga problem och bli. Så blir man lika besviken när mensen kommer.. Har ni försökt länge? Vi börja nu i augusti så allt är relativt nytt..