Bim oktober 2015
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Hoppar gärna in här.
Bim den 2a oktober
Försök nummer 5.
Hej hej! Enligt min app går jag in i fertil period imorgon men inte äl förrän på måndag. När ska jag börja testa med äl-stickor?
Blir lite nyfiken; vad är trombyl bra för under graviditet? Vet att många av mina vårdtagare tar det då det är blodförtunnande (jobbar på ä-boende). :)
Blir lite nyfiken; vad är trombyl bra för under graviditet? Vet att många av mina vårdtagare tar det då det är blodförtunnande (jobbar på ä-boende). :)
Hej!
Hoppar gärna in här har äl om ca en v o bim borde va runt 5/10.
Har oxå flera mf i bagaget o går fragminsprutor när jag blir gravid. Funkade när vi fick dottern men gick ett ma i början av sommaren fast jag tog sprutorna. Men ska ändå köra på med dom nästa grav.
Sowe81 när vi gjorde vår mfutredning kollade dom just koagulering har dom inte gjort det på dig? Hoppas det funkar nästa gång för dig!! O alla andra oxå såklart :)
Här är jagnästan säker påatt ÄL var i måndags, tre dagar tidigare än beräknat. Så då borde det bli BIM 28/9 istället för 1/10. Får se hur det blir.
Vi fick till det i söndags så jag hoppas det räcker. Vi är sams igen efter vår konflikt men det hjälper ju inte två dagar efter ägglossning...