• Svar på tråden Bim oktober 2015
  • Äppeljuicen
    sowe81 skrev 2015-09-17 22:39:53 följande:

Verkar inte vilka ta med bilden...

Jag kan se bilder på båda inläggen. Är nog din enhet som bråkar med dig. :)
  • sommarblomma1

Hoppar in här! Försök 3 gick inte vägen då tempen dalade rejält imorse och mensen nog kommer närsom. Så i oktober blir det försök 4 till tredje barnet!

• pannkakan87
    sowe81 skrev 2015-09-17 22:36:53 följande:
    Haha ja då är det nog bäst att vänta lite. Jag dricker mitt kaffe när vi har fika på jobbet vid 9.30, så brukar vara lagom att ta kisspaus efter det

Ja min brukar bara öka lite i styrka o sen bli positiv dagen efter. Så här ser det ut nu, o då sa gyn att den spricker/släpper närsomhelst. Gissar att mitt ger fullt utslag imorgon.
    Aha där ja, där ser man en tydlig stegring! Du får lägga ut idag också om det blivit utslag :D Spännande!
    Jag läste nånstans att ägget brukar släppa mellan kl 13-19 på eftermiddagen.. Finns dock så många olika källor att jag inte har en aning. Har bara testat på efmiddagen nu så jag kanske skulle testa på förmiddagen idag istället.
  • Jempan85
    sowe81 skrev (null) följande:
    Är du sjuk? Hoppas isf stt du hinner friskna till så ni får till det nån dag iaf.
    Haha, nej! Jag har en röjig bebis hemma som ammar på nätterna och vaknar alldeles för tidigt på morgnarna. Men på något sätt fick vi till det ändå igår, haha!
  • Kissekatten2014
    sowe81 skrev 2015-09-17 22:37:43 följande:

Jungfrufödsel, skulle ju varit otroligt häftigt

Det hade vart lite spännande, slipper man all smärta då med??
  • Niyoh81

Hej.

Varit lite off sen förra bim då de inte blev nå plus :( detta blir vårt 3:e försök och enligt ägglosningskalendern och min egen uträkning borde ja ha ÄL idag. Testat med CB ägglosningstest sen i tisdags men den visar inget. Däremot är de ändå 2 streck på stickan när man tar ut den. Fick för mig att de bara skulle vara en om man ej hade ÄL. Eller har ja fel? 

Jag och gubben har myst nästan varje dag sen i söndags. Va bara mån vi inte orka. 

Men ja har symtom..lite molande värk..mer vita flytningar (ursäkta äckelinfo) men ingen glad gubbe på stickan. Dock visade den igår en gång igår en bok i rutan. Men sen har den bara visat runt ring.

Hänt nån fler. ?

• Jempan85
    Niyoh81 skrev (null) följande:

Hej.

Varit lite off sen förra bim då de inte blev nå plus :( detta blir vårt 3:e försök och enligt ägglosningskalendern och min egen uträkning borde ja ha ÄL idag. Testat med CB ägglosningstest sen i tisdags men den visar inget. Däremot är de ändå 2 streck på stickan när man tar ut den. Fick för mig att de bara skulle vara en om man ej hade ÄL. Eller har ja fel? 

Jag och gubben har myst nästan varje dag sen i söndags. Va bara mån vi inte orka. 

Men ja har symtom..lite molande värk..mer vita flytningar (ursäkta äckelinfo) men ingen glad gubbe på stickan. Dock visade den igår en gång igår en bok i rutan. Men sen har den bara visat runt ring.

Hänt nån fler. ?

Två streck är det alltid eftersom hormonet alltid finns där. Glad gubbe blir det när det ökar. Är strecken lika starka däremot kan du ta det som ökning trots att du bara får en ring. Att boken visas betyder bara att det blev något fel. Känner du att det är något på gång är det bara att fortsätta testa. Lycka till! Jag håller tummarna för er!
  • Niyoh81
    Jempan85 skrev 2015-09-18 11:01:05 följande:

Två streck är det alltid eftersom hormonet alltid finns där. Glad gubbe blir det när det ökar. Är strecken lika starka däremot kan du ta det som ökning trots att du bara får en ring. Att boken visas betyder bara att det blev något fel. Känner du att det är något på gång är det bara att fortsätta testa. Lycka till! Jag håller tummarna för er!

Ok. Då vet ja. Hoppas på glad gubbe i morgon. Lite frustrerande när äl har varit regelbundet tidigare. Annars de bara att köra på å invänta nästa mens.

Tack så mycket :)

Man blir lite nedstämd när de gick på första försöket med de 3 andra barnen.
  • sowe81
    pannkakan87 skrev 2015-09-18 08:25:36 följande:
    Aha där ja, där ser man en tydlig stegring! Du får lägga ut idag också om det blivit utslag :D Spännande!
    Jag läste nånstans att ägget brukar släppa mellan kl 13-19 på eftermiddagen.. Finns dock så många olika källor att jag inte har en aning. Har bara testat på efmiddagen nu så jag kanske skulle testa på förmiddagen idag istället.
    Jag ser fortfarande inte mina bilder. Men lägger ut dagens med ett försök.
    Blev inte helt starkt idag heller, men blir nog ett test ikväll också. O ligga gör vi hela helgen

Hur är ditt idag?
  • pannkakan87

Inget utslag på ägglossningsstickan i förmiddags men nu  fick jag sån där trådig ägglossningsflytning när jag varit på toan(förlåt för äcklig info). Gick inte att missta.
    Men vad betyder det? Att ägglossningen är nu fast inte ger utslag eller att den kommer typ i morgon? Jag känner av lite molvärk i magen också och har gjort sen igår.

Svar på tråden Bim oktober 2015