Bim oktober 2015
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Verkar inte vilka ta med bilden...
Hoppar in här! Försök 3 gick inte vägen då tempen dalade rejält imorse och mensen nog kommer närsom. Så i oktober blir det försök 4 till tredje barnet!
Jungfrufödsel, skulle ju varit otroligt häftigt
Hej.
Varit lite off sen förra bim då de inte blev nå plus :( detta blir vårt 3:e försök och enligt ägglosningskalendern och min egen uträkning borde ja ha ÄL idag. Testat med CB ägglosningstest sen i tisdags men den visar inget. Däremot är de ändå 2 streck på stickan när man tar ut den. Fick för mig att de bara skulle vara en om man ej hade ÄL. Eller har ja fel?
Jag och gubben har myst nästan varje dag sen i söndags. Va bara mån vi inte orka.
Men ja har symtom..lite molande värk..mer vita flytningar (ursäkta äckelinfo) men ingen glad gubbe på stickan. Dock visade den igår en gång igår en bok i rutan. Men sen har den bara visat runt ring.
Hänt nån fler. ?

Hej.
Varit lite off sen förra bim då de inte blev nå plus :( detta blir vårt 3:e försök och enligt ägglosningskalendern och min egen uträkning borde ja ha ÄL idag. Testat med CB ägglosningstest sen i tisdags men den visar inget. Däremot är de ändå 2 streck på stickan när man tar ut den. Fick för mig att de bara skulle vara en om man ej hade ÄL. Eller har ja fel?
Jag och gubben har myst nästan varje dag sen i söndags. Va bara mån vi inte orka.
Men ja har symtom..lite molande värk..mer vita flytningar (ursäkta äckelinfo) men ingen glad gubbe på stickan. Dock visade den igår en gång igår en bok i rutan. Men sen har den bara visat runt ring.
Hänt nån fler. ?
Två streck är det alltid eftersom hormonet alltid finns där. Glad gubbe blir det när det ökar. Är strecken lika starka däremot kan du ta det som ökning trots att du bara får en ring. Att boken visas betyder bara att det blev något fel. Känner du att det är något på gång är det bara att fortsätta testa. Lycka till! Jag håller tummarna för er!
Inget utslag på ägglossningsstickan i förmiddags men nu fick jag sån där trådig ägglossningsflytning när jag varit på toan(förlåt för äcklig info). Gick inte att missta.
Men vad betyder det? Att ägglossningen är nu fast inte ger utslag eller att den kommer typ i morgon? Jag känner av lite molvärk i magen också och har gjort sen igår.