Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Och du tror på pk-medias dravel och skitsnack?
Lucky you.
Eller inte.
Hahahaha! Vilken underhållning så här på kvällskvisten. Tack!
Och du tror på pk-medias dravel och skitsnack?
Lucky you.
Eller inte.
Hahahaha! Vilken underhållning så här på kvällskvisten. Tack!
Ja och tillråga på allt så ska tydligen SD utesluta hela ungdomsförbundet. Vojne vojne, var ska detta sluta.
Det här klippet får mig alltid på bra humör!
Anmäl varenda jävla hånande oft inlägg!
Vittnen finns. Inga du godkänner, men de finns.
Pappan drog till Syrien innan vittnesmålen kom fram.
Seriöst, det räcker nu. Det var mitt sista svar i ämnet.
Orka tramsa.
Lite perspektiv till Alan.
Det dör hundratusentals barn under 5 år av malaria. Företrädesvis i Afrika söder som Sahara.
Läs det igen. HUNDRATUSENTALS. Uppåt en miljon. Barn. Små barn.
Att vaccinera mot malaria är varken dyrt eller krångligt. Men ingen jävel bryr sig. Alan var mer "fotogenisk" för han var klädd som våra egna barn. För mig är det en rasistisk reaktion. Att svarta afrikaner inte är lika mycket värda...
Snälla todo nada. Jag förstår att dina avsikter är de bästa men så länge du kommer att kräva bevis så länge kommer det att fortsätta.
Förtalskampanjen mot en pappa som förlorat sin familj är så låg att den är obehaglig att behöva stöta på.
Här är en bild som summerar galenskap som pågår nu.
Det är dom sd vill hjälpa.
Inte mobil och märkeskläder bärande "flyktningar" som tycker att "hjä'lpen" som delas upp här inte duger.
Här har ni mer om SD att diskutera: www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article21490938.ab
Att övervaka sina egna låter inte förtroendeskapande, och förklaringarna är minst sagt krystade.., jag tycker det mer låter som värsta sortens Peeping Tom
SD vill ha kontroll över alla, SD vill ju köra över de mänskliga rättigheterna och den personliga integriteten, enligt Kristina Winberg, det satt hon själv och sa i svensk Tv.
Hon är nog inte så dum som hon ser ut. Men efter att ha hånats för sitt korkade räkneexempel är det svårt att åter bygga på ett positivt momentum.
Hon är nervös för att göra bort sig ännu en gång, vilket även leder till att du gör bort dig.
Inte alls.
Vi Sverigevänner anser inte att brottet är grövre eller lindrigare beroende på om det är en invandrare eller en svenskfödd som är gärningsmannens.
Vi Sverigevänner anser också att människor är individer medan SD-klanen står utanför den västerländska kulturen och ser på människor utifrån tänkta gruppegenskaper.
Ja, jag har noterat att du ställer frågan i varje inlägg. Nej, jag är inte betald av SD. Tvärtom så händer det allt som oftast att SD-klanen inboxar mig små budskap om vad som ska hända sådana som mig när SD kommer till makten.
Inte mycket att bry sig om, anser jag. SD har ju ett budskap som främst appellerar till sådana krakar som hotar anonymt.
Dessutom förvånar det mig inte att sverigedemokrater har en outvecklad eller snedvriden rättsuppfattning. Ser man till de olika partiernas riksdagsledamöter så har ju SD-gruppen en skyhög kriminell överrepresentation.
Skrämmande att brottsligheten har fått fotfäste i riksdagen i och med att SD är representerade där.
Detta är barockt.
Utländsk media och flertal länder har gått ut och öppet sagt det inte finns nån flyktingskris, detta är en pågående muslimsk invasion, bara en i mängden ska man kanske tillägga.
Vårt land är i ruiner redan, vi har inte råd med nått, vi har inga bostäder och ingen chans att bygga ikapp, vården är ett skämt, gamla blir utslängda från sina boenden för dom ska omvandlas till asylboenden, elever blir utslängda från studentlägenheter, barnen blir av med sina gympasalar så utbildningen försämras och säkerhet äventyras, våldet på gatan slår alla gränser.
Trots det så sitter en gäng här som i business as usual andan och snackar skit om det enda partiet som faktiskt vill få stopp på detta.
Nåja, vi får hoppas att KD tar sitt sketna ansvar för första gången i historien och återinför demokrati i landet.
(bild från Damaskus)